ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

براستی برپایی اینگونه سفره های افطاری با میهمانانی که برکت وجودشان انکارناپذیر است می تواند همچنان الگویی برای دیگر خیرین و نیکوکاران باشد که برکت در مال و سلامت در وجود خود را با خیرات و مبرات و احسان به نیازمندان دوچندان کنند.

احسان حاتمی زاده بعنوان یک صنعتگر نیکواندیش و خیرخواه، اولین باری نیست که در امور خداپسندانه مشارکت می کند بلکه بعنوان تولیدکننده ای فعال در امور خداپسندانه جای پای خود را ثابت کرده و همچنان با انگیزه فراوان در این مسیر ارزشمند گام برمی دارد.

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

در ادامه خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک در ضیافت افطاری شرکت کرده و روزه خود را گشودند.
   
انتهای پیام



منبع

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

در این محفل به جای دعوت از مدیران و مسئولان و متمولین از مددجویان بهزیستی، معلولان و خانواده های آنها دعوت شده بود تا افتخار حضور داشته باشند و در خوان الهی دورهم جمع شده و با نفس های گرم و مستجاب الدعوه خود زینت بخش این محفل در آخرین شب ماه مبارک رمضان شوند.

مددخانی تصریح کرد: حضور خانواده های گرامی تحت پوشش بهزیستی در این محفل برای ما بسیار ارزشمند است و برپایی سفره های افطاری بویژه برای نیازمندان از تاکیدات دین اسلام و از کارهای توصیه شده در این ماه است که انسانهای خیر این فرهنگ را تداوم بخشیده و ترویج کرده اند.

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در ماه مبارک رمضان روزه داران میهمان پروردگار متعال هستند و در فرصت معنوی مهیا شده در یک دوره زمانی 30 روزه با عبادت و روزه داری، تلاوت قرآن، برپایی ضیافت و سفره های افطاری و دستگیری از نیازمندان مدت کوتاهی طعم گرسنگی و تشنگی را لمس و احساس کرده و می آموزند ضمن شکرگزاری به نعمت های الهی به مستمندان هم فکر کنند و یاری گر محرومان باشند.

بخوانید:  بهترنی راه ترویج فرهنگ قرآنی حفظ آیات الهی است

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

در آخرین شب ماه مبارک رمضان از سوی « احسان حاتمی زاده» مدیرعامل خیر و نیک اندیش شرکت کیان الماس الموت تولید کننده انواع کاغذ و کارتن مقوایی ضیافت افطاری صمیمانه ای برپا شد که میهمانان آن نیز خاص و ویژه بودند.

وی اظهارامیدواری کرد با همراهی و همکاری خیرین برای حل مشکلات نیازمندان گامهای اساسی و مهمی در سال جاری نیز برداشته شود.

وی بیان کرد: مشارکت مدیران واحدهای تولیدی و صنعتگر در مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در کاهش مشکلات داشته و به تقویت روحیه امیدآفرینی نیز کمک کرده که جا دارد از حرکت معنوی انسانهای فهیم و متعهدی چون آقای حاتمی مدیرعامل شرکت کیان الماس الموت تشکر و قدردانی کنیم.

مددخانی فرماندار آبیک در سخنان کوتاهی از حضور در جمع مددجویان بهزیستی ابراز خرسندی کرد و اظهارداشت: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران امیدواریم یک ماه بندگی خداوند و دعا و نیایش و روزه داری مورد قبول حضرت حق واقع شده باشد و ما نیز از فیوضات این ماه بخوبی بهره برده باشیم.

یکی از آداب خوب ماه رمضان برپایی سفره های افطاری برای اطعام نیازمندان است هرچند که دور این سفره هر گروهی اعم از متمول و بی نیاز هم بنشیند ثواب و اجر خود را دارد اما بهترین سفره افطاری آن است که برای نیامندان، محرومان، ایتام، بیماران و مستمندان برپا شود.

علی مددخانی فرماندار آبیک، حاجی نصیری رئیس دادگستری آبیک، علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان و غلامحسن اسلامی صدر مشاور استاندار قزوین در این ضیافت صمیمانه حضور یافتند و در کنار فرزندان بهزیستی روزه خود را افطار کردند و نشان دادند دغدغه مند مشکلات آنها نیز هستند.

بخوانید:  افزایش اعتبارات و ساماندهی نیروها در اولویت مدیران است

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

در ادامه این مراسم ضمن برگزاری برنامه های شاد و سرگرم کننده هنری، مسابقات ویژه کودکان، موسیقی و نمایش لحظات شاد و فرحبخشی برای خانواده های مددجو مهیا شد.

ضیافتی از جنس مهربانی در یک واحد صنعتی در آبیک

سه شنبه شب بیش از 850 تن از خانواده های بزرگوار مددجوی تحت پوشش بهزیستی آبیک در مراسم افطاری و ضیافت وداع با ماه مبارک رمضان در سالن شرکت کیان الماس الموت حضور یافتند و در کنارچند مدیر مردمی روزه خود را افطار کردند.

در ادامه توسط احسان حاتمی زاده مدیرعامل شرکت و مدیران به بیش از 20 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.