طرح «بانکداری اسلامی» پس از سه دوره مجلس هنوز به نتیجه نرسیده است 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ غلامرضا منتظری شامگاه شنبه در نشست صمیمی با جمعی از جوانان اظهار کرد: جوانان مشکلات خود را دسته بندی کرده و نشستی را با حضور استاندار گلستان و مدیران مربوطه برگزار کنند که در این نشست مسئولان نباید تنها شنونده باشند بلکه باید پاسخ مطالبات جوانان را بدهند.

به گفته وی؛ تفکیک ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس تصویب شده است.

انتهای پیام



منبع

منتظری با بیان اینکه اقتصاد کشور اصلاح نخواهد شد مگر اینکه سیستم بانکی اصلاح شود، بیان کرد: طرح «بانکداری اسلامی» از سه دوره گذشته تا کنون در مجلس مطرح بوده و در این دوره به پایان این طرح نزدیک شده ایم که نواقص آن در حال برطرف شدن است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد: کارخانه تولید پویا نمایی در گلستان راه اندازی خواهد شد.

وی یادآور شد: برخی دوستان پیشنهاد کرده اند که بستری فراهم شود تا خیران دریافت تسهیلات توسط جوانان را ضمانت کنند که به نظر بنده طرح بسیار خوبی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه اوج نشست ها تحقق مطالبات است، از جوانان خواست نقد جدی به قوانین مجلس داشته باشند و موانع را مکتوب کرده و به نمایندگان تحویل دهند.

وی گفت: در آینده ای نزدیک بستری را فراهم خواهیم کرد تا تعدادی از جوانان گلستانی در صحن علنی مجلس حاضر شده و مطالبات خود را بیان کنند.

بخوانید:  راهکارهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای ایجاد امنیت شغلی در جامعه