عدم شرکت در انتخابات مشکلات را در جامعه نمایان می‌کند

خطیب نمازجمعه شهرستان‌قرچک با بیان اهداف انقلاب اسلامی افزود:هدف این‌ انقلاب تحقق یافتن فطرت الهی در انسان است،انسان غافل را به فردی هدفمند و بیدار تبدیل کرد؛ یکی ديگر از اهداف انقلاب این است که مردم باید در مراکز تصمیم‌گیری کشور نقش اصلی را داشته باشند و به‌صورت‌ آگاهانه،آزادنه و قوی در انتخابات شرکت کنند.

امام‌جمعه قرچک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درپی شاخصه یک نماینده اصلح اذعان کرد:یک نماینده مجلس باید قوی و کارآمد،دارای تفکر معقول خستگی‌ناپذیر دارای همت جهادی،بصیر و باتدبیر،اهل اجرای عدالت و حرکت در جهت آرمان‌های نظام را داشته باشد تا بتواند در راستای اهداف این انقلاب گام بردارد.

وی در ادامه از تبعات شرکت نکردن در انتخابات گفت و تشریح کرد:عدم شرکت در انتخابات آسیب‌هایی را در جامعه نمایان می‌کند چراکه فردی از وضعیت فعلی اقتصادی کشور معترض باشد و به همین دلیل در انتخابات شرکت نکند نه تنها مشکل حل نمی‌شود بلکه به دامنه مشکلات نیز اضافه کرده است.

 

وی در ادامه با اشاره به ۸ اسفند روز تربیتی و تربیت اسلامی تشریح کرد: دنیای امروز تشنه معنویت و تربیت سازنده است چراکه بهترین تربیت،تربیت دینی است و بهترین اندیشه،اندیشه اسلام محمدی است‌.

اسماعیلی در پایان ضمن تبریک تشکیل اولین ناو تیپ سنگین نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد:تشکیل ناو تیپ سنگین  برای اولین‌بار دستاورد بزرگی است که محصول تخصص فرزندان این سرزمین است؛این ناو تیپ سنگین هم افزایی بین سپاه و ارتش را به نهایت خود رسانده و توان رزمی را نیز در نیروی دریایی افزایش می‌دهد.

بخوانید:  تصویری عجیب از داخل هواپیمای مسافربری در آینده+عکس

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌ جمعه قرچک در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان پس از دعوت مجدد خود و همگان به تقوای الهی و با اشاره به کلمات امیرالمومنین(ع)بیان کرد: هرکس که نفس خود را گرامی بدارد،شهوت‌های نفسانی در نظرش پست خواهد بود؛در میان مردم کسی نفس خود را گرامی می‌دارد که تربیت شده باشد و نفسش تزکیه شود که درنهایت نتیجه‌اش رستگاری است.