عملکرد خوبی در باکو داشتم/ بعد از بازی همه داور را هو کردند

سلیمی در پایان با اشاره به همزمانی بازی‌اش در مسابقات قهرمانی جهان و دربی سرخابی‌ها گفت: من پرسپولیسی هستم و خوشحالم شبی که خودم مدال گرفتم تیم محبوبم دومین جام خود را بالای سر برد. خیلی اهل ورزشگاه رفتن و یا تماشای حرفه‌ای فوتبال نیستم ولی بردهای پرسپولیس خوشحالم می‌کند.


|

سلیمی: عملکرد خوبی در باکو داشتم/ بعد از بازی همه داور را هو کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، بیست و ششمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شده و تا 14 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.


وی درخصوص مسابقات پیش‌رو توضیح داد: در حال حاضر نزدیک‌ترین رویداد ما مسابقات دانشجویان جهان است که به میزبانی چین برگزار خواهد شد و بعد از آنهم بازیهای آسیایی هانگژو و گرندپری چین را داریم. همه مسابقات مهم هستند ولی از همه مهمتر المپیک است. سعی می‌کنم از همه تورنمنت‌ها استفاده کنم تا بتوانم نماینده تکواندو  ایران در المپیک باشم.





منبع

آرین سلیمی عضو تیم‌ملی ایران که در جریان این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، اظهار داشت: مسابقات جهانی همیشه کیفیت بالایی دارد و این دوره هم سطح کیفی مسابقات بالاست. مدال برنز هم مدال خوبی است و خدا را شاکرم ولی همه ناداوری‌ها را دیدند که اگر واقعا شرایط به آن شکل نبود می‌توانستم تا فینال هم بالا بروم و حتی مدال طلا بگیرم. دو ماه پیش همین حریف کره‌ای را در گرنداسلم برده بودم. متاسفانه داور نگذاشت اما باز از عملکرد خودم راضی هستم.