عملکرد دولت در استان اردبیل / احیای واحد های تولیدی ذوب آهن و سبلان پارچه در استان

در طرح سوم، که در استان اردبیل در نظر گرفته شده است تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌ تمام اولویت‌دار استان که نتایج به اهداف مورد انتظار در این طرح اتمام و بهره برداری از ۳۲۴ طرح تولیدی با سرمایه گذاری ۳۶۸۹۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۳۹۹ درصد پیشرفت در استان ۱۰۰ درصد بوده که از مرداد سال ۱۴۰۰ شروع شده است و این طرح نسبت به یک سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.

پرونده ویژه “برای مردم ”





منبع

عملکرد دولت در استان اردبیل / احیای واحد های تولیدی ذوب آهن و سبلان پارچه در استان

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، با روی کار آمدن دولت سیزدم تمام تلاش دولتمردان و به ویژه دستور موکد رئیس جمهور بر طرف کردن مشکلات مردم در حوزه های مختلف اعم از معیشتی، اشتغال و ….. بود که با سفر هیات دولت به استان اردبیل اقدامات و طرح های مهم و ویژه ای برای رفع موانع و مشکلات استان برنامه ریزی شده است که به ۷ مورد از این اقدامات دولت سیزدهم در استان اشاره خواهیم کرد.

بخوانید:  شیخ‌طادی: امسال شرایط مناسبی برای اهالی سینما فراهم شد

در اقدام اول،طرحی که دولت سیزدهم در استان اردبیل اجرا کرد تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی و جذب سرمایه گذاری که نتایج و اهداف مورد نظر دولت بود که در این طرح تامین و تخصیص ۸۰۰۰ هزار میلیارد ریال با اهداف اشتغالزایی ۸ هزار نفر به افزایش توان تولید ۱۵ تا ۲۰ درصدی که ۱۰۰ درصد این اهداف تحقق یافته است.شروع این طرح از مرداد ۱۴۰۰ بوده که هم اکنون نیز در استان ادامه دارد و افزایش ۳۵ درصدی میزان تامین منابع مالی نسبت به یک سال قبل را در این طرح شاهد بودیم. 

آیا این خبر مفید بود؟

در طرح هفتم با توجه به اینکه استان اردبیل یکی از استانهای مرزی به شمار می آید و طرحی که دولت سیزدهم برای انسداد مرزهای استان برنامه‌ریزی کرده است هدف از این طرح انسداد ۱۳۰ کیلومتر از مرزهای استان با سیم خاردار تکراری می باشد که تاکنون بیش از ۸۴ درصد از اعتبارات تخصیصی این طرح هزینه شده است.

در راستای احیای واحد های تولیدی غیر فعال و نیمه فعال در استان دولت سیزدهم در اقدام چهارم خود برای فعال سازی واحدهای غیر فعال که با هدف فعال شدن ۱۴۶ واحد راکت با اشتغالزایی ۱۱۰۲ نفر که تحقق آن ۱۰۰ درصد می باشد در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد از لحاظ فراوانی افزایش داشته است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف