فاز اول باغ موزه دفاع مقدس قزوین دهه فجر امسال آماده افتتاح می شود

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

فاز اول باغ موزه دفاع مقدس قزوین دهه فجر امسال آماده افتتاح می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: فاز اول مجموعه باغ موزه دفاع مقدس قزوین دهه فجر امسال افتتاح می شود.

وی گفت: خدمت به شهدا یک رسالت همگانی است و تامین زیرساخت برای مجموعه هایی که مربوط به شهداست حرکتی انقلابی و جهادی است که دعای خیر را بدنبال دارد.

image_2022_8_28-23_31_45_915_vZ6

image_2022_8_28-19_49_26_113_FIF

image_2022_8_28-23_31_53_9_n5L





منبع

وی اظهارامیدواری کرد با تکمیل این مجموعه در دو تا سه سال آینده فضایی مناسب برای به تصویر کشیدن فرهنگ ایثار و شهادت و خاطرات دوران جنگ در استان مهیا شود تا جوانان با ارزشهای انقلاب و جنگ آشنا شوند.

وی بیان کرد: این مجموعه در ضلع جنوبی یادمان شهدا در بوستان باراجین ساخته می شود و امسال ساختمان اداری و گالری سرپوشیده آن افتتاح خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان قزوین یادآورشد: فاز اول این مجموعه 6 هزار مترمربع مساحت دارد و پس از تکمیل بخش اول سایر مجموعه ها نیز به آن اضافه خواهد شد.

سرهنگ امیری مقدم اظهارداشت: فاز دوم این مجموعه میادین شمالی، میدان پرچم و میدان دستاوردهاست و در فاز سوم نیز میادین جنوبی و در فاز چهارم سالن آمفی تئاتر به ظرفیت یک هزار نفر پیش بینی شده است.

بخوانید:  شبی که جهانبخش و حاج‌صفی فراموشش نمی‌کنند، دبل رویایی برای دو کاپیتان تیم ملی!

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ همزمان با پنجمین روز از هفته دولت عصر یکشنبه در مراسمی با حضور ابوالحسن کبیری معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، عباس کاظمی فرماندار، مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و سرهنگ محمد امیری مقدم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، 504 طرح برقرسانی در استان قزوین به بهره برداری رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

محمد امیری مقدم در این مراسم که در تپه نورالشهدا برگزار شد اظهارداشت: باغ موزه دفاع مقدس در 17 هکتار زمین در حال احداث است و فاز اول آن در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

|