قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از اعضای باشگاه شمس آذر

امام جمعه قزوین با بیان این که موفقیت های تیم شمس آذر نشاط اجتماعی را بین مردم قزوین افزایش می‌دهد، افزود: موفقیت این تیم باعث وحدت و بیشتر شدن امید در بین مردم قزوین شده است.



آیا این خبر مفید بود؟

اعلایی گفت: با موافقت رئیس جمهور اعتبارات خوبی برای بحث زیر ساخت ورزشگاه سردار آزادگان جهت میزبانی از رقبا در لیگ برتر درنظر گرفته شده است و ما از هیچ کمکی برای موفقیت شمس آذر دریغ نخواهیم کرد و از این پس نیز ما را در کنار خود بدانید.

نماینده ولی فقیه دراستان در این دیداربا تمجید از عملکرد مجموعه شمس آذرافزود: دانایی شما در کنار توانایی‌هایتان منجر به موفقیت تیم در لیگ یک فوتبال شده است.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین از تلاش های بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت باشگاه شمس آذر قزوین قدردانی کردند.

وی با اشاره به سابقه درخشان سعید دقیقی در دوران بازی بیان کرد: اکنون آماده برپایی جشن صعود به لیگ برتر مقارن با آیین پنجاه بدر در قزوین هستیم و امیدوارم با ادامه نتایج رکورد شکنی های زیادی در بخش های مختلف لیگ یک رقم بخورد.

آیت‌الله عابدینی خطاب به بازیکنان شمس آذر گفت: از شهدا برای موفقیت مدد بگیرید و مطمئن باشید توان شما برای تداوم موفقیت و عملکرد بهتر در ادامه مسابقات چند برابر خواهد شد.

اعلایی با قدردانی از مدیران، کادر فنی و بازیکنان گفت : موفقیت این مجموعه در صنعت و ورزش مثال زدنی است.

بخوانید:  ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران

استاندا قزوین با بیان اینکه جایزه ویژه ای برای صعود در نظر گرفته ایم خطاب به بازیکنان گفت: آینده درخشان و حضور در تیم ملی را برای شما پیش بینی می کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ همزمان با فرارسیدن 13 رجب سالروز میلاد خجسته حضرت علی (ع) و در چهارمین روز از ایام خجسته دهه مبارک فجر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قزوین به دیدار اعضای باشگاه شمس آذر قزوین رفتند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

استاندار هم با تبریک موفقیت های شمس آذر در لیگ یک ایران گفت: آماده جشن صعود شمس آذر هستیم.


قدردانی امام جمعه و استاندار قزوین از اعضای باشگاه شمس آذر