قفسه فلزی چرخ خرید فروشگاهی نردبان صنعتی پالت پلاستیکی قفسه فلزی مشبک-فورژ مدرن

خريد انواع قفسه انباری منزل با بهترین کیفیت از وب سایت های اینترنتی معتبر برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. قفسه پیچ مهره ای یکی از رایج ترین و پر مصرف ترین انواع سیستم های نگهداری انباری است. در مجموعه ما، تولید انواع قفسه های فلزی نیز مطابق با آخرین استانداردهای کشوری و ملی صورت می گیرد و توانسته ایم تا میزان رضایت بالایی از مشتریان محترم را نصیب خود کنیم که در این میان، وجود قیمت های مناسبی که ارائه می دهیم هم بسیار موثر می باشند.

رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار… رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس .

  • قفسه بندی انبار پانل راک برای نگهداری مواد اولیه و محصولات با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های مرتفع که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.
  • توجه کردن به اصول مهم قفسه بندی انباری، می تواند موجب شود تا فضای بیشتری در دسترسی ما قرار گیرد و به عبارتی بتوانیم استفاده بهتری از فضا داشته باشیم.
  • از جمله ی این قفسه ها می توان به قفسه های راهرو باریک، قفسه های انباری مشبک، پالت و قفسه های بازویی اشاره کرد.
  • حمل راحت ، ٤ تيكه و٢ تيكه در ابعاد مختلف با ضامن قفل دار كه در ١٢حالت به اساني ميتوان استفاده كرد، حتي در جاهاي ناهموارو شيب دار.
قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه. قیمت نمایش داده شده جهت قفسه سنگین راک پالت با ارتفاع 2 متر ، طول 1.5 متر ، دارای 3 طبقه و تحمل بار 500 کیلوگرم برای هر طبقه می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت خرید هر یک از قفسه ها با شرکت تماس بگیرید. در اینجا به معرفی مختصر انواع قفسه فلزی میپردازیم و هر یک را بطور جداگانه در نوشته های دیگری بطور کامل معرفی میکنیم. یکی از اصلی تری دلایل استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در فضا بخصوص در محیط های کم جا می باشد.

این سیستم قفسه بندی فلزی با حداکثر ارتفاع 12 متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراست. اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند.

خرید،فروش و قیمت انواع قفسه نو و دست دوم

قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد. ارتفاع قفسه دیوارکوب فروشگاهی ، 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است . رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل…

  • از ویژگی های قابل توجه در این نوع میتوان به سهولت دسترسی به تمام طبقات و گذاشت و برداشت ابزار ها اشاره کرد.
  • شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند.
  • استفاده از قفسه فلزی موثرترین راهکار برای طبقه بندی و ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری کالا میباشد.

قفسه های فولادی رایج ترین نوع قفسه در بیرینگ های غلتشی می باشند. این قفسه ها شامل سه گروه اصلی قفسه های ساخته شده از ورق فولادی، قفسه های فولادی ماشین کاری شده و قفسه های فولادی پینی شکل می باشند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید. راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری میباشد . قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انبار در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

​​خرید قفسه​​​​​​​

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

قیمت خرید انواع قفسه فلزی از بازار

در این سیستم قفسه بندی آخرین بار قرارداده شده در قفسه ، اولین بار قابل ‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. اجزای این سیستم قفسه بندی انباری شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است. از طرفی قیمت قفسه فلزی انباری نیز بسیار مناسب می باشد و به افرادی که قصد دارند تا انبار خود را قفسه بندی کنند، پیشنهاد می شود تا از این نوع قفسه ها برای قفسه بندی انبار خود استفاده کنند. طبقه فلزی انباری از استحکام بالایی برخوردار است و می توان محصولات سنگین را روی این طبقه های فلزی قرار داد.

بخوانید:  پیراهن لی طرح چیریک مدل جین فروشگاه ام سی مد یه کمد پر از پوشاک خاص

این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف استفاده می شوند. بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد.

قفسه فلزی چرخ خرید فروشگاهی نردبان صنعتی پالت پلاستیکی قفسه فلزی مشبک-فورژ مدرن

فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است. قفسه های فلزی سرد خانه ای همانطور که از نامش پیداست از ویژگی هایی برخوردار است که در سرد خانه ها می تواند از آن استفاده کرد. مقاومت بالای این قفسه های فلزی در برابر خوردگی و رطوبت باعث می شود که به منظور انبارمحصولاتی که باید در سردخانه های محلی و صنعتی نگهداری شوند، از این قفسه های با دوام استفاده شود. قفسه های فلزی به دلیل مقاومت در برابر ضربه، خوردگی، رطوبت، و مقاومت بالا در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می شوند.و کاربرد گسترده تری نسبت به سایر انواع چوبی یا پلاستیکی دارند. محصولات میزان کاران بر پایه استاندارد روز دنیا طراحی و تولید می گردد و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .

  • امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید.
  • دمونتاژ و نصب آنها تنها با پیچ و مهره انجام می شود و نیازی به جوشکاری نیست.
  • زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود.
  • تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار…
  • این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

مواردی هم وجود دارد که با بزرگ تر یا حتی کوچک شدن فضای انبار یا فروشگاه صاحبان آن ها قفسه های بلااستفاده را برای فروش ویژه معرفی می کنند، این برای اشخاصی که به تازگی کاری را شروع کرده اند فرصت بسیار مناسبی است. طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند. از نظر فنی نوع قفسه ای که برای یک انبار دارو طراحی و تولید می شود با نوع قفسه ای که برای یک شرکت خودرو سازی طراحی و ساخته می شود بسیار متفاوت است. همانطور که پیش تر گفته شد انواع مختلفی از لحاظ جنس و کاربرد قفسه ها در بازار وجود دارد که توسط مشتری خریداری و گاهی به صورت سفارشی ساخته می شود. بیشتر قفسه هایی که ساخته می شوند از فولاد پرسکاری شده هستند.

زمانی بود که قفسه های فروشگاه نصب و جابجایی سختی داشتند اما همزمان با پیشرفت تکنولوژی و ایده های جدید امروزه قفسه های خود راهرویی تولید شده اند که براحتی قابل حمل و نقل هستند و قادرند با موتور های الکتریکی به صورت خودکار و با کنترل حرکت کنند. قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید. یکی دیگر ازفواید استفاده از قفسه فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. این شرکت در زمینه مشاوره – طراحی – تولید و اجرای انواع سیستمهای قفسه بندی توانسته است برای برآورده کردن نیاز های مشتری داخلی و خارجی اقدام نماید. برای نگهداری اقلام مختلف از کالاهای خودرویی و صنعتی گرفته تا یخچال …

محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی فلزی مشبک یا قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای یکی دیگر از محصولات پرکاربرد صنایع قفسه بندی تک قفسه میباشد . این نوع قفسه فلزی دارای انواع قفسه فلزی مشبک سبک و قفسه فلزی مشبک سنگین میباشد . قفسه مشبک در تجهیز انبار کالاهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد .

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

قیمت قفسه اداری مدل پیچی 4 طبقه سایز 95×25 سانتیمتر

قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. شرکت پارسیان عدل سپاهان با برند تجاری صنایع فلزی عدل افتخار دارد با نیم قرن فعالیت در حوضه تولید محصولات فلزی با مدیریت اقای حسین باباصفری اکنون بزرگترین تولید کننده سیستم های قفسه بندی در استان اصفهان باشد. با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید.

قفسه انباری 5 طبقه عرض 40 فروشندگان و قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی-فورژ مدرن

چرم گاو رو مبلی در صنعت مبلمان سازی به کار می برند و افراد می توانند با خرید این تولیدات از مراکز عمده در کاهش قیمت آنها تاثیرات به سزایی داشته باشند. توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند. این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.

سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید. بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم . قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

بخوانید:  آنتی اسکالانت ضد رسوب ممبران Dm تصفیه آب صنعتی

برای دسته بندی یا چینش منظم محصولات یک شرکت یا کارخانه که در زمینه ی تولید محصول خاصی فعالیت می کند، از قفسه های انباری استفاده می شود و به کمک این قفسه ها می توان انبار خود را نظم داد. بعلاوه یکی دیگر از مزایای استفاده از قفسه های انباری، این است که می توان به راحتی کالا ها و محصولات مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن پیدا کرد. به عنوان مثال در صورتی که انبار شما دارای یک قفسه بندی منظم باشد، در صورتی که به دنبال یک یا چند محصول خاص در بین محصولات موجود در انبار بگردید، به راحتی می توانید در عرض مدت زمان بسیار کوتاهی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد. قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد.

پایه دوبل راک سنگین ستون قفسه راک صنعتی پایه قفسه فلزی انبار . ارتفاع و عرض پایه دوبل راک سنگین را از کادر زیر انتخاب نمایید. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن…

قفسه فروشگاهی ، قفسه فلزی و تولید کننده قفسه صنایع عدل-فورژ مدرن

این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه بندی پالت راک یا قفسه سنگین پالت راک یکی از متداول ترین انواع قفسه بندی انبار جهت نگهداری اقلام سنگین و حجیم است و در اکثر صنایع در کارخانه ها، انبارها و سردخانه ها پالت راک مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تک قفسه با دارا بودن مجهز ترین و برترین دستگاه های روز دنیا، توانسته است با کیفیت ترین قفسه انباری را تولید کند. برای اطلاع از قیمت قفسه انباری، همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از نحوه خرید قفسه انباری و شرایط فروش قفسه انباری مطلع شوید.

قفسه|قفسه بندی|قفسه فلزی|قفسه انباری

◄ طیف گسترده ای از موقعیت های کاربردی بدون در نظر گرفتن دما و SKU های مورد. ► کنترل خودکار موجودی می تواند به شما کمک کند تا خواسته های مشتری خود را بهتر برآورده کنید. ◄ با استفاده از پایگاه داده تحت کنترل کامپیوتر، وضعیت فعلی انبار و روند رشد آتی ثبت و پیش بینی می شود. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. لطفا جهت ثبت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . جهت مشاوره و بررسی جهت خرید این محصول میتوانید از راه های ارتباطی زیر با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سیسم قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی فلزی خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلت و بارگذاری کالا در این نوعقفسه بندی فلزیبصورت دستی انجام می گیرد. قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. قفسه‌ بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه فلزی بالکی راک جهت نگهداری اقلام دارای حجم نیمه سنگین و سنگین مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طبقه کامل قفسه فلزی

در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت. ضخامت پایه قفسه ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است . قفسه دیواری جهت قفسه بندیسوپر مارکت ، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است . ضخامت پایه قفسهدیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است. قفسه دیواری جهت قفسه بندی سوپر مارکت، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است.

رگال دیواری . رگال ایستاده دوطرفه . رگال وسط

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

از طریق این فروشندگان امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. این سایت ها روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود و عمده مشتریان از این طریق اقدام به خرید محصول می کنند. همچنین از طریق این نمایندگی ها عرضه امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

این نوع قفسه فلزی دارای انواع قفسه فلزی مشبک سبک و قفسه فلزی مشبک سنگین میباشد . قفسه مشبک در تجهیز انبار کالاهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . جنس این نوع قفسه بسیار مستحکم بوده و نصب آن ساده میباشد .به جهت کاربرد فراوان این نوع قفسه فلزی ، شرکت قفسه فلزی تک قفسه طرح های جدیدی از این نوع قفسه را به بازار عرضه نموده که سهولت کاربری و نصب بیشتری دارد .

قیمت قفسه

این قفسه ها مناسب سردخانه ها می باشند چرا که در برابر رطوبت و خوردگی مقاوم هستند و خراب نمی شوند چنانچه میخواهیدسرد خانه را طبقه بندی کنید باید سراغ این نوع قفسه فلزی بروید. با بررسی مواردی که در این صفحه لیست کرده ایم ، سازنده قفسه مناسب را برای خود بیابید. برای کمک به تمرکز جستجوی خود ، توصیه می کنیم لیستی از قیمت قفسه ها نیز تهیه کنید. برند های محبوب تجهیزات و ملزومات فروشگاهی به ترتیب الویت عبارتند از رگال,استیل,کریستال,اسکار, خرید قفسه طوسی … یکی دیگر ازفواید استفاده از قفسه فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید. قفسه های شیب دار کاربرد های بسیاری دارند برای نگهداری کاتالوگ و مستندات در دفاتر کار یا نمایشگاه ها یا در فروشگاه ها برای اینکه اجناس بهتر در دید مشتری ها باشد.

  • هر قفسه ذخیره سازی برای استفاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای استانداردهای FDA باشد.
  • استفاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید.
  • بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …
  • قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند.
  • ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن…
بخوانید:  باطری ماشین چند ولت است ؟ تشخیص ولتاژ مناسب برای باطری فروشگاه آنلاین مرکز باتری | نکاس باتری

قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد . از جمله انواع قفسه فلزی جنرال فلز میتوان به قفسه فلزی راک ، قفسه فلزی پانل راک ، قفسه فلزی پالت راک ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی ایزی راک ، قفسه فلزی بازویی ، قفسه فلزی درایوین راک ، قفسه فلزی خود راهرو ، قفسه فلزی سردخانه ، قفسه فلزی متحرک ریلی ، قفسه فلزی بایگانی ، قفسه نیم طبقه بالکنی ، انواع قفسه فروشگاهی و هایپری و… اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

  • محدوده دمای این قفسه ها تا 300ºC است و روغنهای معدنی و مصنوعی بر آنها بی اثر هستند.
  • طبق ظرفیت بار برای قفسه قالب ریز سبک و قالب رامی سنگین تقسیم می شود.
  • قفسه راک نیمه سنگین | قفسه فلزی نیمه صنعتی | شلف ایزی راک | قفسه انبار .
  • در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد.

مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت نمایند . شرکت قفسه بندی فلزی مدرن سازان یک شرکت ثبت شده رسمی بوده و در صورت تمایل مشتریان گرامی فاکتور فروش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی به صورت کاملا رسمی صادر خواهد شد. اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

پایه گلدان کد RS-FB100

رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… انبار، ساختمانی برای حفظ و نگهداشت کالاهاست و جهت حفظ بهتر محصولات در قفسه انبار هم در صنایع بسیار با اهمیت وظیفه ی انبارداری است. بسیاری از افراد بتوانند یکی از بهترین و شیک ترین پیشخوان و ویترین را داشته باشند به دنبال قفسه بندی ویترین و پیشخوان خود هستند که به این منظور می … پوشش سیم مورد استفاده در قفسه بندی سیم باعث می شود ذخیره وسایل کوچک که ممکن است از شکاف سیم بیفتند مشکل باشد و برای اقلام بزرگتر یا اقلام موجود در جعبه ها مناسب است. اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است.

آشنایی با انواع قفسه های فولادی بیرینگ ها شبکه بلبرینگ ایران-فورژ مدرن

در برینگ های بزرگ از نوع ماشینکاری شده آنها استفاده می شود و نیز در مواردی که احتمال ترک خوردگی فصلی Season cracking در مورد قفسه های برنجی وجود دارد، از این نوع قفسه استفاده می شود. محدوده دمای این قفسه ها تا 300ºC است و روغنهای معدنی و مصنوعی بر آنها بی اثر هستند. عرض آن می تواند حدود 600 میلی متر عرض تا عرض 1500 میلی متر باشد.

قفسه کرج قفسه کرج-فورژ مدرن

از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و…

نصب قفسه فلزی چقدر طول می‌کشد؟

کفی قفسه پیچ و مهره ای | طبقه قفسه انبار | کفه پیچ مهره ای . طول کفی قفسه پیچ و مهره ای 95 و 75 سانتی متر و در ضخامت 0.7 و 1 میلی متر قابل تهیه است. عرض طبقه 20 ، 25 ، 30 ، 40 و 50 سانتی متر قابل انتخاب است. قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه پیچ و مهره ای ضدزنگ شلف آشپزخانه . ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

قفسه بندی انبار

تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… سوراخ هایی در پایه ها با فاصله 50 میلی متر از یکدیگر بریده می شوند تا امکان پیچ و مهره شدن تیرها فراهم شود.قلاب های مخروطی یک طراحی پایدار و سفت را تضمین می کنند، حتی بدون پشتیبانی از پشت. زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد.

قفسه فلزی بازویی