لزوم تبیین مدیریت عالمانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه ها

حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به ضرورت توجه دولت به موضوعات اقتصادی گفت: دولت باید تلاش کند تا شرایط بازار و نرخ ارز را به ثبات برساند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقش پررنگ آمریکا در برپایی اغتشاشات جدید در کشور گفت:در فتنه‌های اخیر آمریکا به دنبال فرسایشی شدن روند مذاکرات تجزیه ایران و تمرکز بر از بین بردن ارزش های دینی و انقلابی است.





منبع

وی ادامه داد: باید چهار دهه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و نقش مردم در رویایی با فتنه ها که در سایه پیوند ناگسستنی امت و امامین انقلاب اسلامی در زمان امام راحل و رهبری مقام معظم انقلاب به وجود آمده است را تبیین و تشریح کرد.


 

امام جمعه تبریز با اشاره به سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی گفت: این روز نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است و مردم تبریزیک روز زودتر از ۹ دی، بصیرت خود را نشان دادند.


آیا این خبر مفید بود؟

حجت الاسلام آل هاشم، همچنین ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: باید نام و یاد این شهید والامقام در جامعه گرامی داشته شده و نقش ویژه آنها در مقابله با فتنه ها و دشمنان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خواستار تبیین نقش رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه ها شد.


لزوم تبیین مدیریت عالمانه رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه ها

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز اظهار کرد: نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت ملت، بصیرت بخشی و گفتمان سازی در جامعه باید به درشتی تبیین و تشریح شود.