مدیران از مشاوران با دانش و جوان برای موفقیت در کارها استفاده کنند

آیت الله عابدینی تصریح کرد: مسئو لان باید مشاورانی قوی و کسانی که با علم و دقت اطراف را نظاره می کنند و دوراندیش هستند را برای بهره گیری از دیدگاه ونظرشان انتخاب کنند تا درست تصمیم بگیرند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: مسئولیتها از جمله استانداری، فرمانداری، نمایندگی مجلس نوعی میدان مسابقه خدمت برای انسانهاست و همه ما برای انتخاب مسئولان بایستی دنبال بهترینها باشیم.

امام جمعه قزوین خواستار حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخابی نمایندگانی اصلح شد و اظهارداشت: از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ممنون هستیم و مردم خیالشان راحت است که بستر انتخابات بخوبی مهیا شده و انشالله مردم هم شرکت می کنند.

وی گفت: سعی کنید از مشورت جوانان استفاده کنید زیرا روشن و شفاف سخن می گویند و بی ملاحظه بودن جوان گاهی خوب است و خلاقیت و نوآوری ویژگی دیگری جوان است و چون با صراحت پیشنهاد جدید می دهد می تواند موثر باشد.

عابدینی یادآورشد: البته این نظر را می توانید در نهایت با افراد مسن تر هم عجین کنید تا این دیدگاه پخته تر شود.

انتهای پیام



منبع

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: مشاور شما مدیران لازم است افرادی خداترس و معتقد به حلال و حرام باشند و سپس مورد مشورت قرار گیرند تا موجب رشد و تعالی دیگران شوند.

عابدینی از فرماندار جدید قزوین خواست به معیشت و امور نان و رفاه مردم و نیز امنیت و آرامش مردم توجه جدی کند

ایت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت: همه بایستی بر اساس مسیر تعالی معنوی و انسانی قرآن حرکت کنیم تا عاقبت بخیر شویم.

بخوانید:  ترافیک در آزادراه قزوین_کرج سنگین است.

 
وی بیان کرد: بایستی همه تلاش کنیم در کنار ترویج اقامه نماز، کمک کنیم تا روح بندگی و خداترسی در جامعه حکمفرما  و دنیا طلبی کمرنگ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم معارفه فرماندار جدید قزوین روز سه شنبه با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، اعلایی استاندار، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد. 

وی از تلاش اسلامی صدر سرپرست سابق فرمانداری قزوین تشکر کرد و افزود: حضور یک معلم و فرهنگی در فرمانداری را مغتنم می شماریم و امیدواریم این انتخاب تحول آفرین باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات غلامحسن اسلامی صدر، طیب ملکی پور بعنوان فرماندار جدید شهرستان قزوین منصوب شد.