مرکز جدید باتری در انگلیس راه‌اندازی شد

Talnode-Si یک کامپوزیتی از گرافیت، گرافن و ۵۰ ٪ سیلیکون است که برای تقویت ظرفیت انرژی باتری در هنگام ترکیب در مواد آند گرافیت تجاری موجود به ترکیب اضافه می‌شود.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

این شرکت در حال گسترش خط آزمایشی موجود خود در رودولشتاد برای تولید مقادیر بیشتری از Talnode-SI است. راه‌اندازی خط آزمایشی سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. به موازات این، شرکت در حال انجام کار امکان سنجی در جهت تسریع در گزینه‌های تولید تجاری Talnode-SI است. این شرکت گفته است که مذاکرات با تولیدکنندگان پیشرو جهانی EV در مورد حجم عرضه آغاز شده است و انتخاب مکان سایت تولید در اروپا در حال انجام است.

مرکز جدید باتری در انگلیس راه‌اندازی شد
آیا این خبر مفید بود؟


گروه تالگا اعلام کرده است که مرکز جدید باتری خود را در کمبریج، انگلیس افتتاح کرده است. این مرکز موجب گسترش قابل توجه امکانات تحقیق و توسعه شرکت تالگا در انگلیس است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد.

لازم به ذکر است Talnode-Si شامل ذرات سیلیکونی و گرافنی است که توسط شرکت تلگا برای استفاده در باتری‌های یون ‌لیتیم تولید می‌شود. این ذرات موجب افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ شده و می‌تواند جایگزین آندهای گرافیتی استاندارد شود. این فناوری جدید درصورت استفاده در باتری یون ‌لیتیم می‌تواند دانسیته انرژی بالاتری نسبت به باتری‌های حاوی آندهای گرافیتی تولید کند.

بخوانید:  پوشش ها و لهجه های دختران ایران ؛ گوش نیوش مسافران در انتظار پرواز