مسئولیت دولت سیزدهم فراتر از همه دولت‌های قبل است

فیروزی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که در این جلسه درباره آن بحث شد لزوم دستورالعمل‌های نگهداری و بهره‌برداری از اماکن ورزشی سراسر کشور و پیشگیری از آسیب‌ها بود که شامل مستهلک شدن و شیوه صحیح نگهداری می‌شود. همچنین پرداختن به موضوع مهم تخصیص اعتبارات ویژه برای نگهداری از اماکن ورزشی از دیگر مباحث مطرح شده در جلسه با مدیران کل بود.

آیا این خبر مفید بود؟

فیروزی افزود: ما به عنوان مسئولان این دولت عهده‌دار امانتی هستیم که باید به گذشته، تجربیات و دستاوردهای آن ببالیم و افتخار کنیم، ظرفیت‌ها را متوجه شویم و با تکیه بر این ظرفیت‌ها امید واقعی به آینده داشته باشیم و پیش رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر برنا فیروزی در دومین روز همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهید رجایی و شهید باهنر اظهار داشت: صحبت‌های خود را با روایتی از سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) آغاز می‌کنم که فرمودند بدانید مراجعه مردم برای نیازمندی‌هایشان از نعمات الهی است و مبادا با رنجاندن مردم کفران نعمت کنید که خدمت به مردم یک وظیفه الهی است.

وی گفت: همچنین در این جلسه راجع به انتخاب و انتصاب مدیران و لزوم توجه به این مهم در استان‌ها مواردی را به مدیران کل متذکر شدیم. بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در قوانین و در تبصره‌های بودجه سال وجود دارد به دوستان گفتیم و تاکید کردیم که با استفاده از اسناد خزانه و تسریع در امور جذب اسناد خزانه د‌وستان بتوانند در اتمام و تکمیل پروژه‌های عمرانی استانی اقدامات موثری را انجام دهند.

بخوانید:  قرار شد بگوییم به به خاطر کرونا امکان حضور نداریم‌

فیروزی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران کل استان‌ها تصریح کرد: جلسه بسیار خوبی داشتیم و مسائل، مشکلات و دغدغه‌های ادارات کل استان‌ها را شنیدیم و همچنین سیاست‌های وزارتخانه را درخصوص تمرکززدایی از ستاد و تفویض اختیار به مدیران استان‌ها تاکید و گوشزد کردیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع اظهار کرد: در گذشته سه متغیر برای جذب اسناد خزانه وجود داشت که شامل قیمت اصلی، ارزش واقعی و تاریخ سررسید می‌شد. خدا را شکر این ابهامات برطرف شده و پیمانکاران نسبت به عملیات و عملکرد مالی و روش‌های جذب اسناد خزانه توجیه هستند و در این راستا می‌طلبد که مدیران کل استان‌ها همیاری و مشارکت فعال داشته باشند که این اتفاق به زودی نتیجه دهد.

وی ادامه داد: بازنگری در ساختار دفاتر فنی و شرکت توسعه و بخش عمران اماکن ورزشی از خواسته‌های مدیران کل استان‌ها بود که ان‌شأءالله با دستور مقام عالی وزارت نسبت به بررسی این موضوع اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به عنوان اولین دولت گام دوم انقلاب، اولین دولت آغازگر قرن جدید و آخرین دولت سند چشم‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی ویژه و فراتر از همه دولت‌های قبل برعهده دارد. مسئولیتی که مستلزم برنامه‌ریزی برای پوشش خلاها و ضعف‌های گام اول انقلاب، بسترسازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، مطالبات گام دوم انقلاب و انجام اقدامات تحولی و انقلابی است.

انتهای پیام//

وی در ادامه گفت: خدا را شاکریم که امروز به عنوان مدیران و خدمت‌گذاران دولت مردمی، عزم خدمت و تلاش برای تقویت امید، هم‌افزایی و ارتقای اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داریم و تلاش می‌کنیم که در این راه توفیق روزافزون داشته باشیم.

بخوانید:  سریال ناکامی های صنعت نفت به هفته دهم رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: تقدیر و تشکر می‌کنم از برگزارکنندگان همایش ملی مدیران ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی و باعث خوشحالی است که بعد از حضورم در وزارت ورزش و جوانان در این نشست صمیمی شرکت می‌کنم. حضور در کنار روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل استان و معاونین ادارات کل برکاتی داشت که در آینده نزدیک مفید فایده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در وزارت ورزش و جوانان به همت دکتر سجادی و سایر معاونین و مدیران اقدامات بسیار موثری در جهت تعیین شاخص‌ها در سند تحول دولت مردمی که از تکالیف ما است صورت پذیرفته و ان‌شا‌ءالله به زودی نتایج آن برای همه عزیزان ارسال خواهد شد. امید داریم که با توجه همه مدیران کل و روسای فدراسیون‌ها نظام جامع برنامه‌ریزی مبتنی بر این دو سند که به عنوان دو چراغ راه در این مسیر هستند در آینده نزدیک با دیدی ژرف و جامع و یک نگاه سیستمی از بروکراسی کند کننده به نفع سازوکارهای جلب مشارکت عمومی در این حوزه حرکت کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: همه ما به خوبی می‌دانیم و اتفاق نظر داریم که برای هر هدف و ماموریت مهمی نیاز به نقشه و چراغ راه است و معتقدم که استقرار دولت مردمی و لزوم اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و از سوی دیگر سند تحول دولت مردمی فضای مناسبی برای یک اجماع ملی به منظور توسعه بخش ورزش و جوانان و بهره‌مندی از آثار مثبت اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی آن و از همه مهم‌تر امیدآفرینی فراهم کرده است.

بخوانید:  گولسیانی یاد هاشمی‌نسب را زنده کرد/ یحیی نشان داد یکی از باهوش‌ترین مربیان ایران است
نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع