سریال ناکامی های صنعت نفت به هفته دهم رسید

همچنین فرزاد حسین خانی برای رویا رویی با نفتی ها، حسین شهریاری، جلال عبدی، حسن مرادی فر، میلاد خدایی، امیرحسین عسگری(78 محمد صبوری) ،علی تهامی، محمد ستاری، سامان تورانیان(78 شروین بزرگ)، امین کاظمیان(95 عباس زراعتکار)، احمد نصیری(65 محمد صالح محمدی)، عارف رستمی(78 مهدی ناظمی) را به میدان فرستاده بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز پنجشنبه 28 مهر ماه از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه باهنر، مهمان تیم مس کرمان بود که در نهایت دو بر یک متحمل شکست شد و دستش از سه امتیاز این دیدار خالی ماند.

 

انتهای پیام/


سریال ناکامی های صنعت نفت به هفته دهم رسید

نیمه اول این دیدار با گل زود هنگام مسی ها آغاز شد؛ در این صحنه توپ ارسالی روی دروازه با دفع ناقص فرزین گروسیان و جا ماندن مدافعان به امین کاظمیان رسید و این بازیکن توپ را با یک نوک پا وارد دروازه نفت کرد و در دقیقه 11 اولین گل این دیدار به سود مسی ها ثبت شد. در ادامه علیرغم تلاش صنعت نفت، توپی از خط دروازه مسی ها عبور نکرد و 45 دقیقه اول با نتیجه یک بر صفر به سود کرمانی ها به پایان رسید.


فیروز کریمی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، رحیم آلبوغبیش، حکیم نصاری(67 عباس بوعذار)، میرهادی میرجوان(83 سید فاخر تهامی)، میثم تهیدست، طالب ریکانی، یوسف وکیا، فیاض میردورقی(63 مهدی ممی زاده)، شیریدین بابایف(46 احمد شریعت زاده)، امیرحسین فرهادی را برای رقابت با مسی های کرمان انتخاب کرده بود.

بخوانید:  علت استعفای رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

صنعت نفت آبادان در این دیدار همچون دیدار هفته قبل با نتیجه دو بر صفر متحمل شکست شد تا سومین شکست خود را با حضور فیروز کریمی و هفتمین شکست فصل را در مجموع، تجربه کند و سریال ناکامی طلایی پوشان آبادان به هفته دهم برسد.

مس کرمان ۲ – ۰ صنعت نفت؛





منبع