مسابقه دوستانه اسکواش بانوان در قزوین برگزار شد

وی گفت: در حال حاضر فقط یک کورت شیشه ای در سالن مدیریت بحران در شهرک مینودر در اختیار هیئت اسکواش قرار دارد که کافی نیست و اگر بخواهیم جوانان و نوجوانان بیشتری را جذب این رشته کنیم به فضای بیشتری نیاز داریم.

ربیعی اظهارداشت: این رشته هنوز شناخته شده نیست که با معرفی آن می توانیم افراد علاقمند بیشتری در رده های سنی مختلف را به این رشته جذب کنیم وتیم های مختلف را تشکیل دهیم.

image_2022_10_18-22_42_27_432_tTq

image_2022_10_18-22_12_0_86_wgL

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ به مناسبت روز جهانی اسکواش، هفته تربیت بدنی و ورزش عصر سه شنبه یکدوره مسابقه دوستانه میان دختران ورزشکار در سالن اسکواش شهرک مینودر برگزار شد.

در این رقابت دوستانه 7 تن از ورزشکاران بزرگسال به صورت حذفی با هم رقابت کردند و در پایان نفرات برتر انتخاب شدند.

رئیس هیئت اسکواش استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر 5 مربی فعال هم داریم و مصمم هستیم دوره های استعدادیابی در مدارس را آغاز کنیم و با جذب دانش آموزان علاقمند تیم های پایه را نیز تشکیل دهیم.

رئیس هیئت اسکواش استان قزوین یادآورشد: در حال حاضر 21 نفر در رشته اسکواش فعالیت می کنند و امیدواریم با کمک مدیرکل ورزش و جوانان استان بتوانیم خانه اسکواش قزوین را راه اندازی کنیم که در این صورت قادریم زمینه جذب افراد بیشتری را مهیا کنیم.

image_2022_10_18-22_42_28_986_RPW

انتهای پیام





بخوانید:  بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر در آذربایجان‌غربی تهیه شود

آیا این خبر مفید بود؟

وی گفت: رشته اسکواش در استان هنوز زیرساخت لازم را ندارد تا بتوانیم آن را در حد مناسبی توسعه بخشیم که امیدواریم با کمک مسئولان استان بویژه آقای علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان با راه اندازی خانه اسکواش به شناسایی و جذب و شکوفایی افراد مستعد در این رشته اقدام کنیم.

همچنین تینا افلاطونی در رده دوم جای گرفت و مریم مهدوی به مقام سوم رسید.

در پایان این رقابتها مدال نفرات برتر و لوح تقدیر از سوی صدیقه ربیعی رئیس هیئت اسکواش استان قزوین به منتخبان اهدا شد.

ضرورت راه اندازی خانه اسکواش در قزوین

ربیعی تصریح کرد: اسکواش برای همه سنین بویژه بانوان ورزش جذابی است ومی تواند ضمن ایجاد نشاط و شادابی به سلامت ورزشکاران نیز کمک کند که خوشبختانه شاهد حضور جوانان برای فعالیت در آن هستیم.

وی بیان کرد: این رشته بسیار فرحبخش و پر جنب و جوش است و به فعالیت بدنی زیادی نیاز دارد و کسانی که آن را انتخاب می کنند حتما باید ورزیدگی و تمرین مناسب داشته باشند.

در این بازیها رویا اردبیلی با شکست همه حریفان خود در سکوی نخست ایستاد و قهرمان رقابتها شد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

image_2022_10_18-22_46_0_513_omv