نسل جوان محور برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس باشد

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نسل جوان محور برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس باشد

 





قریشی بر لزوم اجرای برنامه های نوآورانه در ایام هفته دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: نسل جدید با برنامه های روتین و کلیشه ای ارتباط برقرار نمی کند و باید عمده برنامه های ما ناظر بر جذب نسل جوان و کسانی باشد که شاید با این فضاها بیگانه هستند.

بخوانید:  عزم وین برای نوسازی شبکه حمل‌ونقل عمومی

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید مهدی قریشی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، برگزاری مراسم های گرامیداشت شهدا را مورد توجه قرار داد و افزود: شهدا و ایثارگران هیچگونه نیازی به این گونه مراسمات و برنامه ها ندارند، بلکه این ما هستیم که نیازمند تقویت روحیه ایثار، شهادت، از خود گذشتگی و شجاعت هستیم که با حضور در اینگونه مراسمات می توانیم آن را کسب کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟

وی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس را یکی از برنامه های اصلی هفته گرامیداشت دفاع مقدس دانست و ادامه داد: دستگاه های اجرایی در این هفته با برگزاری برنامه های مختلف از جمله دیدار با پیشکسوتان نسبت به تقدیر از این عزیزان اقدام نمایند.

معاون استاندار قم با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه سال جاری گفت: همه دستگاه های اجرایی باید امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری باشکوه این برنامه بسیج نموده و همکاری لازم را با ستاد برگزاری کنگره داشته باشند.