نمای نزدیک به کتابفروشی ها رسید


|

مسئله دیگری که این کتاب را خواندنی و قابل اهمیت کرده است، شخصیت خاص نویسنده آن است. انتظامی با وجود سابقه طولانی مطبوعاتی خود، در مواجهه با رسانه و فضای عمومی معمولا حد و مرزهایی برای خود تعریف کرده است که او را به اصطلاح در زمره افراد کمتر در دسترس برای رسانه قرار داده است. در چنین فضایی خوانش یادداشت هایی از او که در آن به صراحت درباره موضوعات مناقشه برانگیز سیاسی و اجتماعی اظهار نظر شده و یا از سر صمیمیت درباره وجوهی از یک شخصیت سیاسی و اجتماعی اظهار نظر شده است می تواند جذابیتی دو چندان برای اهل نظر داشته باشد.



آیا این خبر مفید بود؟

کتاب هفته؛





منبع

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کتاب «نمای نزدیک» شامل ۶۰ یادداشت سیاسی، فرهنگی اجتماعی از حسین انتظامی، روزنامه نگار و معاون سابق مطبوعاتی و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به تازگی از سوی انتشارات کتاب نیستان وارد بازار نشر شده است.  انتظامی این یادداشت ها را به بهانه تولد و درگذشت برخی از چهره های فرهنگی و برخی دیگر را به بهانه برخی از رویدادهای خاص در سپهر سیاسی اجتماعی ایران نوشت و در صفحه خود در اینستاگرام و یا وبلاگ شخصی اش منتشر کرده است.

بخوانید:  40 محفل قرآنی همزمان با مسابقات کشورینغمات دینی در قزوین برگزار می شود

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نمای نزدیک به کتابفروشی ها رسید

در کنار این موضوع صراحت انتظامی در این یادداشت ها ستودنی است. او از پس تجربه سال ها روزنامه نگاری با صراحت و ادبی مثال زدنی در عین مطالبه گری، شفاف و موزون و موقر به ادای موضوع می پردازد، با کسی تعارف ندارد اما از دایره ادب خارج نمی شود. کمتر موضوعی از زاویه دید او پنهان می ماند اما با این همه توازن و عدالت را در وزن دهی به موضوعات رعایت می کند.