نگاه حضرت علی(ع) به حکومت توسعه، محرومیت زدایی و اجرای عدالت بوده است



آیا این خبر مفید بود؟


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

نگاه حضرت علی(ع) به حکومت توسعه، محرومیت زدایی و اجرای عدالت بوده است به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام سید علی قاضی عسگر تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع) در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در جمع زائران گفت: از کلیه مسئولین ، همکاران و بخصوص مردم عزیز و نسل جوان که با شکوه بیشتر رونق بخش این شبهای عزیز بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سید علی قاضی عسگر گفت: نگاه حضرت علی(ع) به حکومت توسعه و آبادانی، محرومیت زدایی و نگاه به قشر محروم و اجرای عدالت بوده است.

 





منبع

خبرنگار: مهدی محمدی

حضرت علی (ع) عامل فروپاشی در یک حکومت را سوءمدیریت و بی تدبیری عنوان می‌کردند  و بیان میکردند که در صورت مدیریت صحیح یک حکومت به سمت آبادانی و توسعه پیشرفت خواهد کرد و اگر  کارها بصورت صحیح و منظم اجرا و برنامه ریزی شود فقر از میان مردم دور می شود.

در حکمرانی دینی احقاق حقوق کارگر، کشاورزان، مدارا با مردم ، ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مشکلات آنان و حضور در بین مردم از ویژگی های حکمرانی دینی است.

بخوانید:  کسب مدال در هانگژو سخت است/ امیدوارم بیش از یک سهمیه داشته باشیم

سید علی قاضی عسگر ادامه داد: فضائل مولا علی (ع) به قدری زیاد است که در صحبت‌های بنده نمی گنجد اما با شرایط حال حاضر زمانه و حضور نسل جوان نگاه حضرت علی(ع) به حکمرانی دینی بسیار مهم است.