نیروهای نظامی وانتظامی از سربازی در مکتب ولایت خسته نمی شوند

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: نیروهای نظامی و انتظامی از سربازی در مکتب ولایت خسته نشده و با اخلاق مداری در مسیر حفظ ارزشها گام برمی دارند.


در این مراسم که آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، اعلایی استاندار قزوین، فرماندهان نظامی و انتظامی، رزمندگان و خانواده شهدا و ایثارگران نیز حضور داشتتد از ۱۲۰ پیش کسوت دفاع مقدس استان تجلیل شد.

وی افزود: ما از شما پیشکسوتان آموخته ایم که مبانی دینی خود را به میدان بیاوریم و امروز نیروی انتظامی ما با مبانی دینی و اخلاقی در مقابل اتفاقات اخیر از سوی عده ای نادان، با رأفت مدارا می کند لذا به این نیروی انتظامی باید افتخار کنیم و بگوییم ما از سربازی در مکتب ولایت خسته نمی شویم و شما نیز بر هرچه که رهبر فرزانه انقلاب امر کرد، عمل کردید.

وی اضافه کرد: هنر مردان خدا شهادت است و هنر شما شهیدان زنده این بود که به ما آموختید در فرهنگ دینی و ولایت و اهل بیت می شود با عزت زندگی کرد و اگر هزاران سال هم بگذرد عاشورا و فرهنگ غنی دفاع مقدس تمام نخواهد شد چون شما به سرچشمه فیاض اهل بیت متصل شده اید.


آیا این خبر مفید بود؟

وی گفت: فرماندهان بزرگی همچون احمد اللهیاری، فرماندهان خط شکن در رکاب شهید مهدی باکری، فرماندهان خط شکن در رکاب شهید مهدی زین الدین، فرمانده نام آور در رکاب شهید فضلی، سردار عراقی، نام آوران قزوینی بودند و آنهایی که به سلسله شهدا پیوستند و ایثارگران و رزمندگان و جانبازان، بزرگ مردانی هستند که تجلیل و یادآوری نام آنها تجلیل و تکریم از حماسه دفاع مقدسی است که اسلام را از غربت نجات داده است.

بخوانید:  وزیر بهداشت به وعده‌اش عمل کرد/ چشم بانوی دهگلانی عمل شد

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: هنر شما پیشکسوتان دفاع مقدس همان هنر امام راحل است و امروز در چهل و دومین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس این واقعیت ها و افتخارات شما باید بیان شود تا مردم با حمساه های این دوران آشنا شوند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام سه هزار شهید گلگون کفن دفاع مقدس اظهارداشت: شهیدان و فرماندهان خط شکن والامقامی همچون شهید حسن پور، حماسه های ماندگاری خلق کردند و موجب عزت و افتخار شدند.





منبع

سردار آتانی تصریح کرد: کشورهای متعددی در سال های اخیر سرزمین خود را بر اثر جنگ از دست دادند اما نتوانستند از حیثیت خود دفاع کنند چون مبنایی برای جنگیدن نداشتند اما شما با عشق به وطن وایمانی سرشار مردانه ایستادید و از خاکخود دفاع کردید و این ایستادگیباید بازگو شود.

انتهای پیام

image_2022_9_21-11_25_43_683_FDX

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

نیروهای نظامی وانتظامی از سربازی در مکتب ولایت خسته نمی شوند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) اظهارداشت:  امروز خانواده شهدا و رزمندگان زبان صادق و قابل اعتماد جامعه محسوب می شوند و نظام مقدس نیز با زبان رافت اسلامی به میدان آمده و با صبر و حوصله میدان داری می کند.