هر جایی که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم/ امیدوارم روند خوبم ادامه‌دار باشد

وی در مورد اینکه عملکرد فنی‌اش تأثیر زیادی روی روند تیم داشت و اعتقاد قلعه‌نویی به او چقدر باعث می‌شود که کیفیت خوب خود را در تیم ملی ادامه دهد، گفت: من از قلعه‌نویی تشکر می‌کنم بابت این فرصتی که در اختیار من قرار داده است. من در مقطع کنونی تیم ملی می‌توانم بیشتر صاحب توپ باشم، البته من هر جایی که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم.

به گزارش برنا، سامان قدوس پس از برتری 4 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین در نخستین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تشکر می‌کنم از کسانی که من را به‌عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب کردند. بابت پیروزی امروز خوشحالیم و در کنار آن خوشحالم که یک دستاورد فردی هم به دست آوردم و توانستم به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شوم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سؤالی در مورد عملکرد درخشانش در تیم باشگاهی و اینکه به نظرش چه عملکردی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت، توضیح داد: من در تابستان یک استراحت نسبتاً طولانی را کنار خانواده‌ام داشتم تا بتوانم انرژی خودم را ریکاوری کنم. در همان تابستان هم به تیم ملی دعوت شدم و در تیم ملی بازی کردم. به مرور زمان این موضوع در کنار افزایش آمادگی بدنی‌ام باعث شد تا در برنتفورد هم بتوانم بیشتر بازی کنم. امیدوارم همین روند برای من ادامه‌دار باشد.



منبع