همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های این رویداد تئاتر استان در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: در نخستین روز جشنواره نمایش «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داود یادگاری در پلاتوی نمایش امیرکبیر به روی صحنه رفت.

به گفته وی، فرشید بزرگ نیا، ثریا امنیان و امیر بهاور اکبرپور هشت نمایش صحنه‌ای چهارمین همایش تئاتر تک استان چهارمحال و بختیاری را داوری می‌کنند.

وی ادامه تصریح کرد: نمایش«سکوت» به نویسندگی رضا ولی‌پور دهکردی و کارگردانی فاطمه امینی در پلاتوی تئاتر امیرکبیر و نمایش « نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی راضیه رئیسی در تماشاخانه مهر اجرا شد.

مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ نمایش «شُس تن» به نویسندگی پریسا عابدی و کارگردانی فراز مهدیان دهکردی در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد شد و ساعت ۱۶ و سی دقیقه نمایش «رُژ گونه» به نویسندگی رضا آشفته و کارگردانی فرشته قادری در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت و در همان روز نمایش «راهنمای پرنده دوستان» به نویسندگی و کارگردانی اردوان محمودیان در پلاتوی نمایش امیرکبیر اجرا خواهد کرد و نمایش «شام آخر» به نویسندگی و کارگردانی مینا حیدری ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش برنا؛ امین بسیم روز دوشنبه گفت: چهارمین همایش تئاتر تک از سوی واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و همکاری آموزشگاه هنرهای نمایشی آرام تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در شهرکرد ادامه دارد.

بخوانید:  عرضه ۳۲۳.۶ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

 آیین اختتامیه چهارمین همایش تئاتر تک سه‌شنبه ۲۸ فروردین در تماشاخانه مهر شهرکرد برگزار می‌شود.



منبع