ورزشکاران قزوین با حداقل امکانات موفقیت های بزرگی در رقابتهای آسیایی کسب کردند

علایی مقدم بیان کرد:‌ با ظرفیت های فعلی و حداقل امکانات در اعزام مربیان و ورزشکاران به این رقابتها چشم انداز ما این بود که حدود ۱۹ بازیکن اعزام کنیم و حداقل ۸ مدال بگیریم و این رویکرد بیانگر استعدادهای بالای ورزشکاران استان است.

علایی مقدم بیان کرد: مربیان سنگرسازان بی سنگر هستند که در اعتلای ورزش استان نقش مهمی ایفا کرده اند و امروز استان در فدراسیون های کشور کرسی های خوبی داریم.

 

در پایان این مراسم از پنج ورزشکار قهرمان و پنج مربی استان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه تجلیل شد.

وی بیان کرد: تجلیل از قهرمانان بازی های آسیایی اولین برنامه تجلیل در سطح کشور است و امیدواریم با این حمایت ها ورزشکاران ما بتوانند موفقیت های بیشتری کسب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک تلاش می کنیم مشکلات ورزشکاران در این شرایط سخت مرتفع شود تا قهرمانان و ورزشکاران با شرایط مناسب تری در مسابقات حضور پیدا کنند و از رقیبان عقب نمانند.

علایی مقدم تاکید کرد: اگر دستور استاندار محترم برای جذب قهرمانان در دستگاههای اجرایی به نتیجه برسد بخش مهمی از دغدغه های ورزشکاران حل می شود.

وی یادآورشد: با توجه به وضعیت مالی برخی ورزشکاران برای حضور در مسابقات هزینه ها را به طور شخصی تامین می کنند.

وی افزود: تنوع مدال در مسابقات خوب بوده و قدردان تلاش ورزشکاران خود هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام

23333

علایی مقدم بیان کرد: مربیان می توانند از جایگاه قهرمانان در تیم ملی دفاع کنند و اندوخته ها و تجارب خود را در اختیار ورزشکاران استان قرار دهند.

بخوانید:  تکذیب ادعای ردصلاحیت منتقدان دولت

وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان استان با حداقل امکانات بهترین نتیجه را گرفتند و برای استان و کشور افتخار آفرین شدند که جای تقدیر دارد.

image_2022_8_23-12_44_25_907_jFw

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: مربیان اعزامی به این رقابتها در ردیف نام آوران ورزشی استان بودند و پنج ورزشکار استان در بازیهای آسیایی با مدال بازگشتند و برای کشور و استان افتخار آفرین شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ عباس علایی مقدم روز سه شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی های کشورهای اسلامی که در استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت شهدای هفته دولت اظهارداشت: استان قزوین در رقابتهای کشورهای اسلامی بخوبی درخشید و استعدادهای خود را نشان داد که جای خرسندی دارد.

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان



منبع

وی افزود: پنج نماینده و قهرمان و پنج مربی استان در این رقابتها همانند استان های تیپ یک برابری کردند و در رده تیم های ملی هم مربی داشتیم.