پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اعتماد مردم استوار است

حسین بحیرایی

استاندار همدان، گفت: امروز باید وحدت و انسجام را در بین صفوف مسئولان حفظ شود؛ چون دشمن به دنبال این است که این انسجام را از بین ببرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر تمام تلاش دشمن این بوده تا مسئولان را نزد مردم بی‌اعتبار کند، گفت: امروز نیروی انتظامی منشا خدمات بسیار فراوان و موثر در جامعه است که در روزهای اخیر مورد هدف دشمنان این نظام قرار گرفته است. 

قاسمی فرزاد در پایان، گفت: عهد و پیمانی را که با ولایت بسته‌ایم، به هیچ وجه گسستنی نیست.

استاندار همدان، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و مردم، نقشه‌های شومی برای کشور و سرزمین کشیدند که به لطف خداوند، رهبری امام راحل و پس از آن نیز درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری و بیداری مردم، تا به امروز خنثی و بی اثر شده است.

وی افزود: از نخستین اهداف دشمنان انقلاب، مورد هجمه قرار دادن روحانیت معزز و سپس سپاه و بسیج دلاور که در همه عرصه‌ها حضور دارند بوده است. 

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: دشمن این نقطه را هدف گرفته و اعتماد مردم را مورد هدف خودش قرار داد و تلاش کرد از وفادارترین و پایبند ترین انسان‌ها و ساختارهای ارزشی شروع کند. 

قاسمی فرزاد، گفت:  با فوت یک دختر جوان که موجب اندوه ملت، مقام معظم رهبری و رئیس محترم جمهور نیز شد، مستمسکی برای ایجاد فتنه و آشوب توسط دشمنان شد. 


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  عمر باتری‌های تلفن همراه تا ۹ سال افزایش می یابد!

وی افزود: خون پاک شهدا، از پس از انقلاب تا ‌کنون باعث شده است اتحاد و انسجام بین مسئولان نظام حفظ شود. 

وی با اشاره به اینکه پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اعتماد مردم استوار است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی بر پایه رای مردم و ملت پایه گذاری شده و تا امروز نیز بر همین شالوده قرار دارد. 

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبران وحشت کردند چون بر این باور بودند که منافع آن‌ها به خطر افتاده است. 

وی افزود: اعتمادی که مردم به پلیس و نیروهای مسلح دارند، زایدالوصف است. 

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته فراجا و با حضور نیروهای مسلح استان در فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: هدف امام خمینی(ره) از بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی، پیاده کردن احکام اسلام و قرآن عزیز بود.

انتهای پیام





وی گفت: با هوشیاری و بیداری و حضور دلیرمردان نیروهای نظامی و انتظامی و مردم، نقشه دشمنان در روزهای اخیر خنثی شد.