پرسپولیس بدون عالیشاه ۹ کاذب ندارد



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس در بازی حساس مقابل صنعت نفت قعرنشین در لیگ برتر، از حدود دقیقه ۱۲ امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و همین موضوع باعث شد تا نظام تاکتیکی این تیم به هم بریزد.

پرسپولیس پس از این تعویض و تا پایان نیمه اول شدیدا تحت فشار بود و تیم صنعت نفت چندین موقعیت حساس روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد و نبود شماره ۹ کاذب در ترکیب به شدت احساس میشد.

در نیمه دوم شرایط کمی بهتر شد و وحید امیری که اصلا نتوانسته بود  موثر باشد، سعی کرد با دوندگی بیشتر به وینگرها و خط میانی کمک کند و وظیفه بازیسازی را تا حد زیادی به مهدی ترابی بسپارد که ثمره این کار هم پاس در عمق ترابی و ضربه عیسی آل کثیر بود که منجر به گل دوم شد.

گل سوم هم که روی یک ارسال کرنر و اشتباه عجیب مدافع حریف بدست آمد که در نهایت ضربه پنالتی کنعانی به تور دروازه تیم میزبان بوسه زد.

بی گمان پرسپولیس در بهترین فرم خود قرار دارد و برای هر حریفی خطرناک است، اما نبود کاپیتان عالیشاه که در تاکتیک پرسپولیس نقش محوری دارد و یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس به حساب میآید، میتواند در بازیهای آینده برای این تیم تیم دردسرساز شود، چون امید کاملا در پست ۹ کاذب جا افتاده بود.

باید دید میزان دوری عالیشاه چند هفته است و آیا وحید امیری میتوند جای او را پر کند یا خیر.

بخوانید:  بحران اقتصادی در بریتانیا

انتهای پیام/

 



منبع