تیم ملی فوتسال امروز «اوج» می‌گیرد



به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی فوتسال ایران امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در دومین گام خود در جام ملت‌های آسیا به مصاف بحرین خواهد رفت تا صعود خود را از گروه، با کسب یک برد قطعی کند.

شاگردان شمسایی در گام اول خود مقابل افغانستان به اندازه اولین دیدار دوره قبل مقتدر نبودند که دلایل گسترده‌ای پشت این مساله بود. اولین نکته در این زمینه تغییر فضا بود و مطابق با آنچه حسین طیبی در گفت و گوی تلویزونی خود به آن اشاره کرد، رفته رفته بازیکنان هم با پارکت و سطح زمین ورزشگاه‌های تایلند آشنا خواهند شد و هم با شرایط توپ.

دومین مساله در این زمینه را می‌توان پیشرفت جدی فوتبال افغانستان دانست. ایران مقابل افغانستان به معنانی واقعی شگفت‌زده شد و چند موقعیت به حریف داد؛ حریفی که با حضور لژیونرهای شاغل در لیگ ایران و مربی ایرانی، طرز فکری کاملا متفاوت در ذهن فوتسال‌دوستان ایجاد کرده است.

در نهایت ایران توانست در گام اول پیروز شود و شروع قابل قبولی داشته باشد. حالا اما در مقابل حریفی نسبتا ضعیف‌تر از افغانستان قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود بازیکنان ضمن آشنایی بیشتر با شرایط زمین و سالن بتواند نسبت به روز اول نمیاشی بهتر ارائه دهد؛ نمایشی که منجر به آمادگی هرچه بهتر و درخشش در مراحل پایانی باشد.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  جریمه 18 میلیارد دلاری در انتظار پاکستان در صورت عدم تکمیل خط لوله گاز با ایران