پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمود خوردبین  عنوان کرد: در روزهای سخت پرسپولیس و همان روزهایی که تیم کمی افت کرده بود در مصاحبه‌ای با اطمینان گفته بودم ما به صدر برمی‌‌گردیم و قهرمان هم خواهیم شد. تا این‌جا بخش اول آن حرف که درست درآمد منتظر قهرمانی و درست درآمدن باقی حرفم هستم، چون الان بخش اعظم کار دست خود ما است.

بخوانید:  78 پایگاه اورژانس 115 استان مرکزی آماده خدمات رسانی در فصل زمستان

انتهای پیام // 


آیا این خبر مفید بود؟



 خوردبین: پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد

مشاور مدیرعامل خاطرنشان کرد: هدف این است که حاشیه را به تیم ما و ذهن بازیکنان ما رخنه بدهند. وقتی دنبال این می‌روند که برنامه بازی‌ها را عوض کنند با تحلیل من، اگر دلیل فنی هم داشته باشد، دلیل دیگرش این است که ذهن و فکر بچه‌های ما را به هم بریزند وگرنه اگر هر سه بازی خودمان در لیگ را ببریم چه فرقی می‌کند قبل، بعد یا هم‌زمان با ما بازی کنند؟ با این وجود دنبالش می‌روند در حالی که بیشتر هفته‌های اخیر که رقابت در بالای جدول شکل گرفت، پرسپولیس قبل از آن ها بازی کرد. چرا آن زمان هیچ‌کس دردش نیامد و ناراحت نشد. آن‌ها ممکن است بخواهند با مصاحبه‌ها یا بیان مسایل بی‌اساس، تیم ما را درگیر مسایلی غیر از هدف اصلی کنند ولی ان‌شاءالله با یاری خدا، حمایت هواداران، درایت مدیریت و کادرفنی و همت بازیکنان این اتفاق نمی‌افتد و ما متوجه این مسایل هستیم.

خوردبین در پایان گفت: حالا که صحبت به این‌جا کشید باید تشکری هم از آقای درویش کنم. من به‌طور مداوم در باشگاه حضور دارم و شاهد تلاش‌های او هستم. واقعا دستش درد نکند. می‌بینم چه قدر زحمت می‌کشد و حرص می‌خورد که کار تیم و پرسپولیس راه بیفتد. واقعا پول پیدا کردن در این شرایط خیلی سخت شده است. خیلی اذیت شد و خیلی به او قول دادند و عمل نکردند ولی تا این‌جا خدا کمک کرده است تا بالاخره کار پیش برود ولی خیلی سخت است.

بخوانید:  مراسم ترحیم آیت‌الله ناصری با حضور سران قوا برگزار شد

پیشکسوت فوتبال فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: من در دو دبل قهرمانی قبلی با هدایت علی پروین و برانکو، در پرسپولیس حضور داشتم ولی تا سه نشود بازی نشود. سومین دبل قهرمانی را هم ان‌شاءالله با یحیی می‌گیریم.