پیوند زدن ورزش شهروندی به ورزش قهرمانی هدف جدی مدیریت شهری است

وی افزود: سال گذشته برگزاری مسابقات «قهرمان شهر» را با شرکت ۶۰۰ هزار نفر در ۱۶ رشته ورزشی داشتیم و امسال با یک اقبال چشمگیر در تهران در صف یک میلیون نفری شرکت کنندگان خودمان را متوقف کردیم تا بتوانیم با بهترین شرایط، امکان رقابت ورزشی شهروندان تهرانی را داشته باشیم.

انتهای پیام/ 



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو که امروز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲با حضور ورزشکاران و جمعی از مدیران شهری و ورزشی برگزار شد، اظهار کرد: حضور امروز تقدیر از غیرت، همت، بزرگی و اراده شما است. کسی که بتواند در رقابت‌های مختلف حاضر شود و خلق افتخار کند، یک مقدمه و زحمات شبانه‌روزی را به عنوان پیشینه دارد. این مراسم تقدیر امکان الگوگیری و جهت‌دهی به جوانان ما را فراهم خواهد کرد.

در پایان این مراسم با حضور شهردار تهران، وزیر ورزش، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و نائب رئیس شورای شهر و رئیس کمیته ورزش شورای شهر و دبیرکل کمیته ملی المپیک از ورزشکاران مدال آور تقدیر شد.

زاکانی ادامه داد: همراه شدن با عرصه ورزش و پیوند زدن ورزش شهروندی با ورزش قهرمانی و استعدادیابی، هدف جدی مدیریت شهری است و امیدواریم در مسیر خدمت به شما گام‌های بلندتری برداریم. به زودی در خدمت ورزشکارانی که در رقابت های پارا آسیایی افتخار کسب کردند خواهیم بود.

شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: امروز که جهان شاهد نسل کشی‌های رژیم صهیونیستی است، باید تأکید کنیم که غیرت مردمان غزه نیز ستودنی است.

بخوانید:  وداع آخر با ملیکا محمدی/ وقتی آزادی دوباره گریه کرد