پیکان- استقلال؛ آبی‌ها در فکر تداوم روزهای رویایی

پیکانی‌ها هرچقدر مقابل تیم‌های متوسط ضعیف کار کرده‌اند اما مقابل تیم استقلال درخشیده‌اند و حتی فصل گذشته با یک تساوی، از افزایش اختلاف امتیاز استقلال مقابل پرسپولیس جلوگیری کرده‌اند. سال قبل فصل رویایی آن‌ها با رونمایی از چندین استعداد و ارائه نمایش‌هایی زیبا  توام شد اما امسال اصلا اوضاع برای‌شان خوب نیست. پیکان در رده دوازدهم قرار گرفته و حتی فاصله‌ای جبران نشدنی با رتبه‌های پایین‌تر از خود ندارد. به همین دلیل باید در دیدار مقابل استقلال تمام تلاش خود را انجام دهد. با یک برد آن‌ها حتی می‌توانند صدرنشین نیمه دوم جدول شوند اما با توجه به روندی که در پیش گرفته‌اند، عجیب است که پنجمین بردشان در تمام لیگ مقابل استقلال آماده این روزها رقم بخورد.

استقلال بردهای خود را مقابل تیم‌های انتهای جدولی و نه‌چندان قدرتمند به دست آورده اما نکته اینجاست آبی ها همیشه مقابل چنین تیم‌های به مشکل برخورده‌اند. کم کم البته بازی‌های سخت آن‌ها شروع می‌شود و باید دید ساپینتو در دور برگشت چه خواهد کرد. از دیگر نکات مثبت این تیم البته می‌توان به اوج‌گیری رضاوند و مهری اشاره کرد که باعث ایجاد فرصت‌های فراوان آبی‌ها در زمین و ارائه نمایش‌های زیبا شده است.  اگر این دو همچنان در این فرم باقی بمانند قطعا روزهای روشنی در انتظار آبی‌ها است زیرا قایدی هم به روزهای اوج برگشته و در خط حمله عالی کار می‌کند. استقلال اگر در این بازی به پیروزی برسد به بهترین آمار خود (۴ پیروزی متوالی) در لیگ امسال می‌رسد. هرچند که با آمار ۱۰ برد در ۱۱ مسابقه لیگ گذشته متفاوت است اما می‌تواند منشا رسیدن این تیم به صدر هم باشد.

بخوانید:  اوقات شرعی شهرایلام درروز ۶فروردین

از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه دستگردی تیم پیکان مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.


پیکان- استقلال؛ آبی‌ها در فکر تداوم روزهای رویایی

طبیعی است که شانس برتری تیم سوم جدول بیشتر باشد اما پیکان همیشه گربه سیاه استقلال بوده و حتی احتمال مغرور شدن این تیم پس از بردهای متوالی وجود دارد. پس حکم قاطعانه‌ای در خصوص برتری استقلال نمی‌توان داد.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام//





پیکان با وجود عملکرد بسیار بد در خط حمله تنها ۱۴ گل دریافت کرده است. یک گل کمتر از استقلال رده سومی!

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم مجتبی حسینی که این‌روزها در لیگ برتر اصلا عملکرد درخشانی ندارد به یک چالش مهم رسیده، دیدار مقابل تیمی که در ۴ بازی آخر لیگ تنها یک بار پیکان را شکست داده است.