کتاب اصطلاحات زیست،شیمی و پزشکی | دراگمد

بوک مدیکال به‌روزترین سایت‌های آنلاین فروش کتاب پزشکی و پیراپزشکی است. شما می‌توانید در این فروشگاه تمام کتاب های ترم اول پزشکی نظیر آناتومی گری، فیزیولوژی گایتون و سایر کتاب‌های مرجع را خریداری کنید. به‌علاوه تمام کتاب‌های درسی، تستی و کنکوری رشته‌های پیراپزشکی مثل پرستاری، مامایی و تمامی رشته‌های دیگر با تخفیف دانشجویان عرضه دراگ مد: خبر پزشکی می‌شود. تیم بوک مدیکال امیدوار است با پوشش تمام کتاب های پزشکی و زیر مجموعه آن‌ها، فروش این کتاب‌ها با تخفیف و پشتیبانی قوی انتخاب همیشگی مشتریان خود باشد. این فروشگاه اینترنتی بهترین مرجع برای خریداری تمامی کتاب های پزشکی است که در کتابفروشی ها به سختی گیر می آیند.

کتاب اصطلاحات زیست،شیمی و پزشکی | دراگمد بر خلاف بسیاری از رشته‌ها که نتیجه کارشان به صورت غیر مستقیم بر سلامت جامعه تاثیر می‌گذارد، رشته‌های علوم پزشکی مستقیما با سلامت افراد سر و کار دارند. علوم پزشکی طیف وسیعی از رشته‌ها را از درستاری و طب فیزیکی و فیزیوتراپی تا چشم‌وزشکی و اورولوژی را شامل می‌شود. همچنین پزشکی و برنامه‌ریزی برای سلامت جامعه در مقیاس کلان و پایدار آن فقط منوط به درمان نمی‌شود و همه‌ی فرایند پیشگیری تا حفظ سطح سلامت مردم را شامل می‌شود. این موارد، در کنار ده‌ها دلیل دیگر از جمله دلایل اهمیت رشته‌های علوم پزشکی هستند.

  • دانلود pdf کتاب جستاری در گیاهان دارویی و داروهای گیاهی ایران گنجینه‌ی ارزشمندی‌ست که هر چه زودتر باید از آن استفاده کنید.کتاب رایگان طب سنتی نیز به شما یاری می‌رساند تا با روش‌های چینی مشکلات و بیماری‌های خود را حل کنید.
  • برای نصب اپلیکیشن می‌توانید از گزینه نصب برنامه در بالای همین صفحه اقدام کنید.
  • سعی ما در اشراقیه ایجاد بستری مناسب برای تهیه ی تمام منابع و کتب مورد نیاز دانشجویان و اساتید و متخصصان حوزه ی پزشکی میباشد .
  • یکی دیگر از نقاط قوت این کتاب خلاصه فصل‌های مختصر‌، نمودار ها و مباحث کلینیکی‌، مشکلات بالینی و شیوه نوشتن واضح و مختصر است که باعث می‌شود موضوع در طی دوره‌های مختلف، برای دانشجویان گیرا و جذاب باشد.
  • کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است.
  • طبیعتاً پذیرفته شدگان این رشته قبل از شروع ترم اول پزشکی ، استرس و دغدغه‌های متفاوتی دارند.
بخوانید:  بهترین لپ تاپ دانشجویی در سال 1400+ قیمت عالی مخاطب

شاید بپرسید آیاکتاب های ترم اول پزشکیدر دانشگاه ها یکسان است؟ پاسخ این است که برای دروس تخصصی در تمام دانشگاه ها یک کتاب مشخص به عنوان منبع معرفی می‌شود. ولی کتاب‌های مربوط به دروس عمومی بیشتر به سلیقه استاد هر دانشگاه بستگی دارد. برای مطالعه این دروس می‌توان از جزوه آن استاد یا کتابی متفرقه استفاده کرد. بیوشیمی دولین نیز یک کتاب دو جلدی است که جزو کتابهای رفرنس علوم پایه پزشکی طبقه‌بندی می‌شود. آناتومی اسنل درسی است که هر دانشجوی علوم پایه پزشکی باید مطالعه کند. این کتاب در جلدهای مختلف عرضه شده است، اما تمام پکیج آن را می‌توانید از سایت اشراقیه تهیه کنید.

کتاب استخدامی پزشک و پزشک عمومی انتشارات پرستش

همه‌ی حقوق اين وبسايت متعلق به انتشارات جامعه­‌نگر می‌باشد.

آناتومی انسان

در این دوره کتاب‌هایی نظیر فارماکولوژی، سیمولوژی، فیزیوپاتولوژی و پاتولوژی اختصاصی و عمومی به دانشجویان تدریس می‌شود. پس از این دوره نیز نوبت به دوره بالینی است که در آن درس‌هایی نظیر کارآموزی قلب، جراحی داخلی، کارآموزس مغز و اعصاب و … به دانشجو آموزش داده می‌شود. درحقیقت دوره بالینی بیشتر شامل کارگاه‌های آموزشی است و کمتر در این دوره از مباحث تئوری استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب شما را با چند مورد از مهم ترین کتاب های پزشکی و سرفصل های آن ها که اکثر دانشجویان پزشکی آن ها را پشت سر گذاشته اند آشنا خواهیم کرد؛ تا هنگام خریداری و دانلود کتاب های علوم پایه پزشکی سردرگم نشوید.

کتاب استخدامی اصول و کلیات خدمات بهداشتی انتشارات آرسا

بخوانید:  چگونه یک رپورتاژ آگهی موثر بنویسیم؟-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک