کشف ۱۰ هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات و فردوس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: ماموران در این خصوص ۴ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۳ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

 سرهنگ علیرضا فولادی گفت: مأموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۴ خودرو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

 همچنین فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از کشف سوخت قاچاق در حوزه کاری خود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، سرهنگ محمود زال بیکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان قاین با اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۳ سواری پژو ۴۰۵ و ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فولادی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص ۵ دستگاه خودرو توقیف و ۵ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح قضایی معرفی شدند.

بخوانید:  آیت‌الله رئیسی دقایقی قبل وارد استان کردستان شد

انتهای پیام