کمترین مشکل انتظامی را در سیزده بدر امسال داشتیم

فرماندهی انتظامی گلستان گفت: صمیمانه از همراهی و مشارکت بی نظیر مردم فهیم و خداجوی استان با دستگاه های متولی امر در حفظ حرمت ایام شهادت امیرمومنان (ع) و ماه ضیافت الهی تقدیر نموده و برای آنان آروزی سلامتی و توفیق روزافزون از درگاه الهی مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام/



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، سردار محمد سعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان اظهار داشت: امسال که روز طبیعت با سالروز شهادت مولای متقیان امام علی (ع) متقارن شد، مردم مومن و آگاه استان با عمل به تکالیف الهی و رعایت شعائر این ماه عزیز و حرمت این روز، نشان دادند سنت های باستانی و مراسمات دینی و مذهبی دو رکن جدانشدنی جامعه می باشند. 

وی با اعلام این که در این روز کمترین مشکل انتظامی را شاهد بودیم، تصریح شده است: پلیس با حضور حداکثری در کنار مردم و همراه آنان به وظایف قانونی خود در تامین نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی عمل نمود.

دادگر اضافه کرد: مجموعه کارکنان این فرماندهی، خدمت به مردم شريف استان گلستان را افتخار بزرگی برای خود دانسته و شبانه روز و با تمام وجود برای دفاع از آرامش و امنیت مردم پای کار است و با عوامل مخل نظم و آرامش جامعه برخورد می کند.