گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حرکتی ارزشمند است

وی تاکید کرد: جوان‌های ۱۵و ۱۶ ساله برای دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی رفتند و جان خود را فدا کردند و امروزه ما میراث‌دار رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی آنها هستیم.1002790116_7251335

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خودمان را محاسبه کنیم و ببینیم چه میزان توانسته‌ایم به آرمان‌های شهدا و اعتلای راه شهیدان که همان اعتلای کلمه‌الله بوده عمل کنیم.

انتهای پیام 





معاون اجتماعی و فرهنگی استانداری بیان کرد: امروزه که در امنیت و آرامش هستیم و نظام همه امکانات را برای جوان‌ها فراهم کرده است باید قدردان و ادامه دهند راه و آرمان های شهدا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران در کمال آرامش و امنیت به زندگی ادامه می‌دهیم.

وی عنوان کرد: رعایت حجاب یکی دیگر از شاخص‌هایی بود که مورد تاکید همه شهدا بود و نیاز است به وصیت شهدا جامعه عمل بپوشانیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: ما هستیم که محتاج این جلسات و محافل می باشیم و نیازمندی مسئولان به حضور در این جلسات بیشتر است.


آیا این خبر مفید بود؟

وی بیان کرد: به واسطه خون مطهر و پاک شهدا در حوزه‌های مختلف به نانودارو، تسلیحات نظامی، موشک های قاره پیما و دیگر امکانات دست پیدا کردیم لذا قدردان مجاهدت‌های شهدا باشیم و نه در شعار بلکه در عمل شهدا و خانواده آنها را مورد تکریم قرار دهیم.

بخوانید:  رحمان رضایی: فوتبال ما نتیجه گرا شده است

 وی گفت: در زمان جنگ ایران اسلامی محتاج سیم خاردار بود اما امروزه به یکی از کشورهای قدرتمند در عرصه نظامی تبدیل شدیم که این افتخار را مرهون شهدا هستیم.

هاشمی مهر اظهار داشت: آن زمان که امکانات آنچنانی وجود نداشت و چیزی به نام فضای مجازی نبود عده‌ای جوان کم سن و سال از دورترین مناطق کشور با عشق به خدا و مولایشان امام حسین(ع) برای دفاع از انقلاب اسلامی به میدان مبارزه رفتند و عده ای از آنها جان خود را فدا کردند.

هاشمی‌مهر با اشاره به اینکه با مطالعه وصیت نامه شهدا می‌توانیم به آرمان‌های آنها پی ببریم، گفت: شهدا در وصیت نامه های خود بر دو مورد تاکید داشتند، نخست تبعیت از رهبری و پشتیانی از ولایت فقیه و فرامین امام و رهبری و مورد دوم مسئله حجاب بود.

وی بیان کرد: گاها برخی اهدافی که داشتیم به واسطه عملکرد خودمان زیر سوال رفت.1004890070_6962686

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید جواد هاشمی در یادواره ۱۵ شهید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدا نیازمند برگزاری محافل و مجالس و یادواره نیستند آنها راه خود را که از خودگذشتن و رسیدن به خداوند بود انتخاب کردند.

هاشمی‌مهر تاکید کرد: تنها راه نجات همه ما، فرزندان و نظام این است که به آرمان‌های اولیه انقلاب که آرمان شهدا است، بازگردیم.1002790116_6960356