گروه« ائتلاف اتحاد پیشرو» وارد فضای تبلیغاتی انتخابات اتاق بازرگانی قزوین شد

اتاق بازرگانی،صنایع، معادن وکشاورزی، تبلوری روشن از سیمای تجارت و صنعت  است که در پرتو حضوری موثر، مطمئن، کارآمد و نقش آفرین، رشد و توسعه پایدار اقتصادی  استان و کشور را آیینگی می کند.

 پیوند مستقیم باسفرا  و رایزنان تجاری ایران در سایر کشورها و سفیران و رایزنان اقتصادی کشورهای جهان در جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ارتباط منسجم فعالان اقتصادی با مدیران وزارت امور خارجه.  

 تهیه و تدوین گزارش های دقیق، به روز و علمی از فعالیت اعضای اتاق قزوین در راستای بهره مندی در تصمیم گیری های کلان کشوری و منطقه ای. 

 ایمان داریم به آغاز فصل جدید تلاش ها، برنامه ریزی ها، بسترسازی ها و کمک به تصمیم سازی ها در اتاق بازرگانی و امید داریم با ائتلاف اتحاد پیشرو، اقتدار اقتصادی ایران اسلامی را به دستان توانای کوشندگان حقیقی تولید و تجارت بسپاریم.

ائتلاف اتاق بازرگانی تشکل محوری و تبدیل ساختمان اتاق بازرگانی به باشگاه تمام وقت فعالان اقتصادی و میزبانی از تشکلهای قانونی و ثبت شده و موثر در عرصه های اقتصادی. 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع «ائتلاف اتحاد پیشرو» اتاق چابک، فراگیر، پاسخگو و نماینده تمامی فعالان اقتصادی.

 تعیین استراتژی تغییر رویکرد اتاق بازرگانی به عنوان مرکزی برای پیوند مستقیم و ارتباط منسجم با قوای سه گانه اجرایی، قانونگذاری و قضایی و تعامل پایاپای با تمامی نهادهای قانونی کشور.

 توجه ویژه به هوش مصنوعی و استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهانی در سطوح آموزشی و راه اندازی Business School یامدرسه کسب و کارمدیریت باهدف شناسایی نیازهای علمی منطقه و پرورش نیروی جوان ماهر و هدفمند.

بخوانید:  با افتخار در حال انجام وظیفه نمایندگی ام هستم/ احتمال هک توسط یک تیم حرفه‌ای

 زمینه سازی جهت مشارکت پرشور جوانان، بانوان کار آفرین وچهره های کمتر شناخته شده اقتصادی استان در عرصه تصمیم گیری های استانی و کشوری. 

 





  باز زنده سازی نقش تاریخی قزوین در عرصه تجارت بین الملل و حسن ارتباط شایسته با کشورهای مرتبط و دوست و شناسایی بازارهای جدید صادراتی در سطح منطقه و جهان. 

ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ گروه ائتلاف اتحاد پیشرو با انتخاب نامزدها و شعار خود با اعلام برنامه های مدون برای شرکت در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی وارد فضای تبلیغاتی شد ومحور فعالیتهای خود را به این شرح اعلام کرد:  

انتهای پیام

گروهی از نخبگان باتجربه، فعالان واقعی اقتصادی و جوانان پویا و نواندیش، تصمیم دارند با ترسیم چشم انداز کلان تبدیل اتاق بازرگانی قزوین به نسل سوم پارلمان های بخش خصوصی کشور، ایجاد مرکزی دائمی برای صیانت از حقوق دست اندرکاران اقتصادی و تلاشگران بخش خصوصی و باعبور از شرایط و تنگناهای گذشته، رونق کسب و کار و فعال سازی بازار تولید و تجارت و ارتقای محسوس صادرات غیر نفتی را به اعضای ارجمند اتاق بازرگانی معرفی کنند و در این مسیر، اهداف ذیل را صادقانه وشفاف به اشتراک می گذارند:

 بهره مندی ازمشاوران زبده، نیک اندیش، نو آور و آگاه درحوزه های تامین اجتماعی، بیمه ای، قوانین  مالیاتی ، حقوق قضائی و رسیدگی اختصاصی به مطالبات اعضای محترم اتاق بازرگانی.  


آیا این خبر مفید بود؟