10 تا از بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی آترین کالا | behtarin-laptop

برای بیشتر خریداران ، برند مطرح ، یکی از پارامتر های مهم در انتخاب لپ تاپ مناسب است. درست است که برند می تواند تا حدودی نشان دهنده کیفیت و دوام یک محصول باشد، اما واقعیت این است که در بازار حرفه ای و رقابتی امروزی، نام تجاری کمتر بحث برانگیز است. بیشتر تولیدکنندگان ، محصولات خود را در قالب سری ها و مدلهای مختلف و با قدرت، کیفیت و اندازه های متفاوت طراحی و ارائه می کنند تا بتوانند نیازهای متنوع کاربران را تحت پوشش قرار دهند. اکثر لپتاپ های موجود در بازار دارای نمایشگرهایی با وضوح 1080p یا همان FHD هستند. این رزولوشن بهترین تعادل را بین قیمت و عملکرد برقرار می کند و پاسخگوی نیاز اکثر کارهای گرافیکی می باشد. با این حال امروزه، رزولوشن 2560×1440 به طور فزاینده ای در حال همه گیری است، زیرا کیفیت تصویر بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد و در ادغام با یک کارت گرافیک قدرتمند، می تواند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

  • تنها نکته منفی این نوت بوک قیمت بالای آن است که البته فروشگاه آترین کالا مدل های اوپن باکس این محصول را با کمترین قیمت عرضه می کند و شما می توانید آن را با قیمت کمتری نسبت به مدل های موجود در بازار از این فروشگاه تهیه کنید.
  • از آنجایی که این دستگاه از چیپ گرافیکی مجتمع Intel UHD بهره می‌برد، نمی‌توانیم V15 مد نظرمان را برای اجرای بازی‌های روز توصیه کنیم.
  • اگر می توانید هزینه گزاف این لپ تاپ مناسب معماری را بپردازید, بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون این لپ تاپ یک سرمایه گزاری منطقی در بیزینس شماست.
  • اما نباید از این محصول انتظار پردازش‌های سنگین گرافیکی و گیمینگ حرفه‌ای را داشت.
  • باید جدیدترین کارت گرافیک‌ها را داشته باشند که بتوانند عملکرد راحت و روان سیستم را پشتیبانی کند.حتماً کارت‌ های گرافیک را متناسب با نوع برنامه‌هایی که قرار است روی لپ‌ تاپ نصب و استفاده کنید، انتخاب نمایید.
بخوانید:  بهترین بازی ترسناک اندروید و آیفون دانلود و معرفی 30 گیم ترسناک دیجیاتو | allescape

این لپ تاپ HP از پردازنده Core i5 نسل ۱۲ استفاده می‌کند که به نسبت نسل‌های قبل قدرت بیش‌تری دارد. آیا به یک یا چند مدل مشابه فکر می‌کنید؟ برای انتخاب ساده با کارشناسان آی تی هوم تماس بگیرید. یک پردازنده که هم زمان بتواند چندین دستور را اجرا کند و یک کارت گرافیک که قدرت کافی داشته باشد. در این بخش از مقاله به شما می‌گوییم که باید به دنبال چه ویژگی‌هایی باشید.

AERO 17 HDR، بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی سنگین

10 تا از بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی آترین کالا | behtarin-laptop

البته توجه کنید که فرم فکتور این لپ‌تاپ با سایر لپ‌تاپ‌های دیگر اندکی متفاوت است. درواقع به‌جز نمایشگر اصلی، یک نمایشگر ثانویه در بالای کیبورد قرار دارد که با هدف بهبود چندوظیفگی (به‌خصوص در تدوین ویدیو) طراحی شده است. پردازنده Core i H، گرافیک RTX 3050Ti، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و صفحه نمایش ۱۴٫۵ اینچی لمسی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح QHD، این لپتاپ را به گزینه‌ای وسوسه‌انگیز برای طراحان و گرافیست‌ها، تدوین‌گران و مهندسان تبدیل می‌کند. رم بیشتر در لپ تاپ یعنی سرعت بیشتر اجرای برنامه هابه‌طور ساده، هرچه رم یک لپ تاپ بیش‌تر باشد سرعت آن لپ تاپ بیش‌تر است و برنامه‌های بیش‌تری را می‌تواند همزمان اجرا کند. باز هم اگر از لپ تاپ توقع خاصی ندارید و صرفاً کارهای معمولی را با آن انجام می‌دهید، خیلی به رم توجه نکنید اما اگر قرار است با لپ تاپ کارهای سنگین انجام دهید باید به دنبال لپ تاپی باشید که رم بالایی داشته باشد. در راهنمای خرید لپ تاپ باید گفت که رم‌های DDR5 و ۸ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی رم‌های بالایی محسوب می‌شوند.

بخوانید:  محصولات با برچسب 'هایک ویژن' فروشگاه اینترنتی رد استار الکترونیک | asilight

میزان رم و قدرت پردازش

بهتر است صفحه نمایش خریداری کنید که نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. همچنین زاویه دید مناسب از دیگر فاکتورهای خرید لپ تاپ ارزان قیمت طراحی است. یک نکته‌ی مهم در مورد این لپ تاپ حضور 1 ترابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت حافظه رم است که سرعت کلی لپ تاپ را بهبود بخشیده و در دیگر لپ تاپ های خوش قیمت بسیار کمیاب است.