بهترین بازی ترسناک اندروید و آیفون دانلود و معرفی 30 گیم ترسناک دیجیاتو | allescape

بازی Dead by Daylight یک اثر بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. این بازی حالت PvP دارد و در آن چهار بازیکن باید در برابر یکدیگر به رقابت بپردازند. این هیولا قدرت‌های مخصوصی دارد که او را نسبت به سایرین قوی‌تر می‌کند. بازی Dead by Daylight مرتبا به روز می‌شود و در نتیجه چیزی به صورت ثابت و پایدار نمی‌ماند و شما باید با تغییرات وفق پیدا کنید. مکانیک‌ها و سیستم کنترل اثر بسیار خوب است و موجب شده که از تجربه بازی خسته نشوید.

بهترین بازی های ترسناک اندروید: بازی Identity V

شما و سایر بازیکنان در این بازی با معماها و پازل‌هایی رو‌به‌رو هستید که حل آن‌ها می‌تواند به شما برای رهایی از این مکان خوفناک و مرموز کمک کند. این بازی مناسب افراد بالای 16 سال طراحی شده است و یکی از بازی‌های سری Metro است که اگر تجربه‌ای از آن‌ها داشته باشید، فضای حاکم بر بازی را می‌شناسید. در بازی Z.O.N.A Shadow of Lemansk در زمان سفر می‌کنید و به سال 2034 می‌روید. این بازی کاملا ایرانی هم داستان خاص و جذابی دارد و هم دربرگیرنده قطعات مخصوص به خود است. این قطعات، بازی زار را از سایر بازی های گروهی ترسناک کاملا متمایز کرده است. این بازی کاملا ایرانی است و کپی یا برگردان هیچ بازی خارجی محسوب نمی‌شود.

بهترین بازی ترسناک اندروید و آیفون دانلود و معرفی 30 گیم ترسناک دیجیاتو | allescape

اگر هم به بخش چند نفره علاقه دارید بازی Dead by Daylight پیشنهاد ما به شما خواهد بود. اما وجود مولفه‌های رازآلود و هیجان‌انگیز باعث شد که ما آن را یکی از بهترین بازی های ترسناک اندروید در نظر بگیریم. در این بازی ما با مکس آشنا می‌شویم؛ دختری که به شکل غیر عادی می‌تواند یک فاجعه‌ای که در پیش است را ببیند.در ادامه می‌بینیم که او می‌تواند زمان را نیز کنترل کند.

بخوانید:  پیشینه تحقیق چیست؟ چاپ مقاله موسسه انتشاراتی اشراق | porseshneshan

آموزش آنلاین بازی کردن Fear Therapy

هر کاراکتر ترس خاص خود را دارد؛ از وحشت از دلقک‌ها گرفته تا ترس از هیولاهای دریایی. شما باید تلاش کنید که آن‌ها را نابود کنید و در نهایت به دنیای خود برگردید. بگذارید یک بازی وحشتناک عالی به شما معرفی کنیم، که بهترین بازی ترسناک اندروید به صورت سه بعدی است؛ Sinister Edge. این بازی یک شبیه‌سازی تمام عیار از جهانی رو به نابودی می‌باشد.

  • اگر علاقه‌ای به بازی‌‌های سبک اکشن ندارید و احساس می‌کنید که بیش از اندازه هیجان‌انگیز هستند، ما به شما دانلود بازی ترسناک معمایی را پیشنهاد می‌کنیم.
  • اگر به‌دنبال بازی ترسناک اکشن هستید، In To The Dead 2 یکی از بازی‌های خوب ترسناکی است که تجربه آن را توصیه می‌کنیم.
  • شما باید در موقعیت‌های ترسناک زیادی قرار بگیرید و برای تسلط بیشتر در به کارگیری تاکیتیک‌ها تلاش کنید تا از پس این ماموریت پر هیجان اتاق فرار ترسناک تهران بربیایید.
  • کارآگاه یک روز وقتی از خواب بیدار می‌شود، خود را در اتاقی مرموز می‌بیند؛ آن هم در حالی‌که هیچ‌چیز را به‌یاد نمی‌آورد.

نور موبایل شما نیز تنها منبع نوری است که در اختیار دارید و باید از آن برای روشنایی محیط استفاده کنید. از طرفی کنترل قاتل به مراتب آسان‌تر است شما می‌توایند به‌صورت مستقیم کنار بازمانده قرار گرفته و با دکمه مربوط آن را گرفته و در محل موردنظر آویزان کنید. Stray Souls یک بازی ترسناک روانشناختی است که در سال ۲۰۲۱ توسط استودیو مستقل و تازه‌کار Jukai به طرفداران این ژانر معرفی شد.