آزادراه خرم آباد_بروجرد بازگشایی شد

شیروانی تأکید کرد: مردم گرامی قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند و باتوجه به لغزندگی  و یخ زدگی جاده ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و نکات ایمنی رعایت نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از  لرستان ؛ مرتضی شیروانی  ، اظهار کرد: شامگاه روز جمعه  با توجه به بارش سنگین برف  آزادراه شهید بروجردی در محور خرم آباد_بروجرد مسدود شده بود و خودرو های زیادی در در این مسیر متوقف شده بودند. 

انتهای پیام 



منبع

وی  با بیان اینکه مدیریت و نگهداری این آزادراه با بخش خصوصی می باشد، افزود: در راستای خدمت رسانی به مردم بلافاصله پس از اعلام وضعیت بحرانی ۱۰ دستگاه  ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به این محور اعزام و به کمک دیگر دستگاهای خدمات رسان محور بازگشایی و خودرو های متوقف شده به تردد خود ادامه دادند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت:  درحال حاضر  مسیر آزادراه بازگشایی شده است و خودرو های متوقف شده به طور کامل از  آزادراه خارج شده اند،  ولی بدلیل حجم بالای بارش برف و لغزنده بودن مسیر ، تردد در آزادراه شهید بروجردی ممنوع می باشد و  مسیر جایگزین مسیر قدیم خرم آباد_بروجرد اعلام شده است.

بخوانید:  فعالیت ۱۱ پایگاه انتقال خون در ۹ شهرستان لرستان