ارتقای مهارت مجریان و کارگران ساختمانی در اولویت قرار دارد


آیا این خبر مفید بود؟

ارتقای مهارت را در اولویت قرار داده ایم

شعبانیان در ادامه بیان کرد: با راه اندازی گشت سیار برای مقابله با تخلف ساختمانی اقدام می کنیم تا شاهد افزایش کیفیت عملکرد مهندسان ناظر هم باشیم.

 





وی اضافه کرد: در این راستا اپلیکیشنی طراحی شده تا خدمات غیر حضوری با سرعت بیشتری در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

انتهای پیام

شعبانیان اضافه کرد: در ماههای آینده نیز کارگاههای آموزشی با موضوع ایمنی و کاهش مصرف انرژی در ساختمانها را در دستور کار داریم تا بتوانیم میزان مصرف انرژی در ساختمانها را کاهش دهیم.

وی گفت: همچنین آموزش مجریان و کارگران ساختمانی در دستور کار است و در کنار آن بازدید و نظارت بر ساخت و سازها را افزایش خواهیم داد.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تصریح کرد: برای ارتقای خدمت رسانی به مردم موضوع مهارت برای جامعه هدف مورد توجه جدی قرار دارد و در دو ماه امسال برگزاری دوره های آموزشی تا 30 درصد افزایش داشته است.

photo_2023-06-09_00-17-35

11 هزار و 397 عضو فعال نظام مهندسی

محمد شعبانیان در این نشست که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین برگزار شد اظهارداشت: یکی از اولویت های این سازمان درسال جاری ارتقای کیفیت خدمات اداری و فنی و مهندسی ارائه شده به مردم است.

راه اندازی گشت سیار برای مقابله با تخلف در ساخت و ساز

photo_2023-06-09_00-17-16

photo_2023-06-09_00-18-04

وی یادآورشد: «طرح پردیس» در روستاها از دیگر برنامه های جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان است که با این کار خدمات فنی و مهندسی با هزینه های کمتری در اختیار سازندگان روستایی قرار می گیرد و فضای بیشتری برای اشتغال نیز ایجاد می شود.

بخوانید:  مردم منتظر صعود تیم ملی هستند/ از مصدومیت ابراهیمی ناراحت شدم

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

شعبانیان بیان کرد: در طرح دیگری که برای اولین بار در استان عملیاتی شده «نرم افزار تکریم» را راه اندازی کرده ایم که سرعت پاسخگویی به شهروندان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ مدیران راه و شهرسازی و سازمانهای تابعه و مرتبط با مسکن استان قزوین روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران مهمترین فعالیتهای حوزه کاری خود را تشریح کردند.

این مدیر یادآورشد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین تعداد 11 هزار و 397 عضو فعال دارد که 5 هزار و 415 نفر آنها پروانه دارند و در حوزه ساخت و ساز خدمات فنی را به متقاضیان ارائه می کنند.

این مدیر اظهارداشت: با افزایش 47 درصدی بازدیدها تلاش می کنیم تا کیفیت ساخت و سازها بهتر شود و دستگاههای نظارتی می توانند این عملکرد را در کیفی سازی فعالیتها مشاهده و رصد کنند.