۵ مصدوم ‌در سه حادثه ترافیکی در قزوین

۵ مصدوم ‌در سه حادثه ترافیکی در قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ حمیدرضا ململی در این باره اظهارداشت: در ساعت ۱۵:۵۹ عصر امروز پنجشنبه از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، برخورد سه دستگاه خودرو در بلوار میرزا کوچک خان روبروی کارخانه شیشه اعلام شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶ به همراه رضا معروفی افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری که در ساعت۱۶:۰۴ دقیقه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد یک دستگاه خودرو کوئیک صندوقدار در بلوار نوروزیان به دلایل نامعلومی واژگون شده بود که با حضور آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ پونک دو مصدوم حادثه رهاسازی و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

۵ مصدوم ‌در سه حادثه ترافیکی در قزوین

▫️ململی اضافه کرد: در ماموریت دیگری که در ساعت ۱۸ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد تصادف شدید خودرو تریلی با پراید در میدان خلیج فارس گزارش شد که آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل رساندند.

۵ مصدوم ‌در سه حادثه ترافیکی در قزوین

وی یادآورشد: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط عوامل اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام



منبع

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان مشاهده شد که سه دستگاه خودرو پیکان، سمند و پیکان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند که پس از ایمن سازی محل حادثه، به ماموریت خود پایان دادند.

بخوانید:  همه مسیر‌ها اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است