استاندار خوزستان: تشکیل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان / درمان


استاندار خوزستان با بیان اینکه فعالیت‌های انجام شده در پادگان شهید فرجوانی الگو قرار گیرد، افزود: فعالیت‌هایی که در  پادگان شهید فرجوانی انجام می شود به عنوان الگوی ساده برای بازپروری و اشتغال معتادان متجاهر در این مرکز نیز اجرا شود.

انتهای پیام/

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز،  علی اکبر حسینی محراب در مراسم افتتاح کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ که با حضور رییس دادگستری استان خوزستان و مسوولان مربوطه برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: پیشانی بر خاک می‌زنیم و از همه مردم خوزستان که با قدرت در صحنه حاضر شدند، قدردانی می‌کنم.

او با اشاره به وجود چهار هزار شهید فراجا گفت: ما شرمنده شهدای فراجا و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

حسینی محراب با تاکید بر ضرورت جمع آوری معتادان متجاهر در استان بیان کرد: چهره همه شهرها باید از وجود معتادان متجاهر پاک شود؛ درمان، آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است.


استاندار خوزستان: تشکیل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان / درمان - آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است


|





منبع


استاندار خوزستان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها به صورت هماهنگ باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر شوند، گفت: ستاد هماهنگی برای مواد مخدر طی برنامه دو ساله با همکاری همه دستگاه‌ها تشکیل شود.


آیا این خبر مفید بود؟