«اسپینجر» در تابستان پخش می‌شود

عوامل سازنده «اسپینجر» عبارتند از:


نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

نویسندگان: آزاده محسنی و الهه میرباقری، مدیر تولید و جانشین تهیه‌کننده: سید محمدرضا وزیری، مدیر برنامه‌ریزی: پویان درزی، دستیار اول کارگردان: مسعود قدسی، مدیر فیلم‌برداری: مجید طرقی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، تدوین‌گر: پوریا کریم‌زاده، مدیر جلوه‌های ویژه بصری: هادی اسلامی، مدیر چهره‌پردازی: رسول سیدعربی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، طراح گرافیک: شایان شفابخش، منشی صحنه: نازنین اعتماد، فیلم‌بردار: ایمان تقی‌بخشی، عکاس: مجید محبوبی‌راد، فیلم‌بردار پشت صحنه: امین حمیدی، مدیر تدارکات: رضا دهقان، امور مالی: ابراهیم تفرشی، مدیر اجرایی: فائزه فرهادیان، طراح عکس: مجید محبوبی‌راد.

سریال «اسپینجر» اول قرار بود که در تابستان ۱۴۰۰ منتشر شود اما مشکلات و مسائل زیادی دست به دست هم دادند تا این سریال در آن سال پخش نشود.

این کارگردان می‌گوید: وقتی فیلمی می‌سازم یا کارگردانی می‌کنم طبیعت آن فیلم به منِ کارگردان می‌گوید که برای هر نقشی چه بازیگری نیاز است و کدام بازیگر بهتر می‌تواند از پس آن نقش برآید. به‌خاطر همین نمی‌توانم دست بگذارم روی بازیگر خاصی و بگویم که مثلاً من علاقه دارم این بازیگر ایرانی یا خارجی برای من بازی کنند. درست‌ترش این است که بگویم من علاقه دارم و البته سعی هم می‌کنم در هر فیلمی که تهیه می‌کنم همین کار را بکنم، که برای هر نقشی بهترین بازیگر ممکن را دعوت به کار کنم. حالا چه ایرانی چه خارجی. اتفاقاً در آینده قرار است سریالی کار کنیم که چند بازیگر خارجی نیز دارد. البته هر کارگردانی علاوه بر کارگردانی بهتر است به سایر بخش‌های فیلم‌سازی هم علاقه داشته باشد. مثل تدوین، صداگذاری، نوشتن، بازیگری و… طبیعتاً من نیز به‌عنوان یک کارگردان به بازیگری هم علاقه دارم و شاید روزی توانایی خودم را نیز در این عرصه محک زدم.

بخوانید:  تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

کریم‌زاده درباره شروع پخش سریال جدیدش از پلتفرم‌ها به صبا چنین می‌گوید: سریال «اسپینجر» اول قرار بود که در تابستان ۱۴۰۰ منتشر شود اما مشکلات و مسائل زیادی دست به دست هم دادند تا این سریال در آن سال منتشر شود. یکی از این مشکلات، کرونا و تبعات آن بود. بعضی از مشکلات دیگر هم به مسائل فنی تولید برمی‌گشت. من برای این‌که محصولِ نهایی به نحو احسن به دست مردم برسد و مخاطب‌هایمان این سریال را با بهترین کیفیت ببینند.



«اسپینجر» در تابستان پخش می‌شود

او که مدت‌هاست درگیر تولید سریال متفاوت «اسپینجر» است خودش آن را یک کار «منحصر به فرد» معرفی می‌کند و می‌گوید: از همان وقتی که خودم را شناختم علاقه‌ام تولید آثار هنری و سینمایی بود. به‌خاطر همین در زمینه‌ای مشغول به کار شدم که بتوانم حرف‌ها و دغدغه‌هایم را به‌شکل تصویر درآورم. کارگردانی برای من یعنی جان دادن به کلمات، به متن، به نوشته‌ها. نوشته‌های روی کاغذ را زنده کردن و به حرکت درآوردن. مسلماً در این مسیر یک کارگردان باید تصمیم‌های زیادی بگیرد بخشی از این تصمیم‌ها هنری است بخشی فنی و بخشی هم مدیریتی. مدیریت تیم بزرگی که مشغول تهیه و تولید فیلم هستند. مجموعِ این مهارت‌ها در کنار هم برای من نوعی سیر و سلوک هنری است. طبیعتاً از کاگردان‌ها و فیلم‌سازهای زیادی تأثیر پذیرفته‌ام همین‌طور که هر هنرمندی در مسیر هنری خود اثری نیز از رد پای پیشینیان خود دارد؛ اما اینکه سبک من شبیه کدام کارگردان یا کارگردان‌هاست این را باید مخاطبین بگویند.


آیا این خبر مفید بود؟

بخوانید:  کمک‌های غیرنقدی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان به منطقه زلزله زده خوی ارسال شد