یک پیشنهاد ویژه برای شبگردی نوروزی در ارتفاعات تهران

10964256-103c-446e-8d68-46d5fdc1235b-840x560

برای رسیدن به پارک گلابدره با خودروی شخصی باید با طی کردن خیابان دربند از میدان قدس و یا خیابان فناخسرو از میدان تجریش به خیابان شکیبایی (گلاب‌دره) وارد شوید اما در صورتی که ار وسیله نقلیه عمومی استفاده می‌کنید در شمال شرق میدان تجریش سوار ماشین‌های خط «تجریش –آبک» شوید، با حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توانید از ابتدای خیابان اسداللهی به بوستان گلابدره برسید، تا خیابان اسداللهی هم می‌توانید از تاکسی استفاده کنید.

در هر ضلع پارک گلابدره رستوران، بوفه و نمازخانه وجود دارد و از این بابت مشکلی نخواهید داشت، در طراحی این بوستان، پارکینگی در نظر گرفته شده که مجاور درب اصلی است تا بتوانید به راحتی وسیله نقیه خود را در جای مناسب پارک کنید.

علاوه بر این، تاکسی‌های تجریش – باغ فیض هم معمولاً از مقابل در ورودی این بوستان عبور می‌کنند، اما قبل از سوار شدن باید به راننده بگویید که روبروی بوستان پیاده می‌شوید.


|

ei_1627131139345

در فصل بهار به خصوص در ایام تعطیلات نوروزی که هوا تمیز و بدون آلودگی است، منظره تهران از ارتفاعات این بوستان تماشایی است چرا که چشم‌انداز شمالی «پارک گلابدره» به کوه‌های دربند می‌رسد، امسال هم که نوروز با ماه مبارک رمضان مقارن شده، ساعات بعد از افطار تا سحر زمان مناسبی برای شبگردی های نوروزی است.