افزایش ۴۰ درصدی تردد در مرز بین المللی مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد مسافران ایرانی در این بازه زمانی،تصریح کرد: مسافران ورودی مرز مهران ۳ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۷۲۶ نفر و خروجی ها از این مرز نیز ۳میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۲۶ نفر بوده است.

چشمه خاور به ورود و خروج اتباع خارجی نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت یک میلیون و ۴۰ هزار و۵۷۶ نفر اتباع خارجی از طریق مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۶۰۵ هزار و ۹۲۴ نفر به کشور ورود و ۴۳۴ هزار و۶۵۲ نفر نیز از مرز مهران خارج شده اند.



منبع

وی با بیان اینکه هفت میلیون و ۴۴۰ هزار و ۵۰۲ نفر مسافر ایرانی و خارجی در یازده ماهه سال جاری از مرز بین المللی مهران تردد داشته اند، اظهار داشت: این تردد در مدت مشابه سال قبل با پنج میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۱۵ نفر تردد ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به اینکه در این مدت تردد مسافر از پایانه مرزی شهید سلیمانی مرز مهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است،افزود: اهمیت مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق، آن را به اصلی‌ترین و مهم‌ترین گذرگاه زمینی برای تردد زائران تبدیل کرده است.

بخوانید:  اگر حسن روحانی تایید صلاحیت شود مورد حمایت کارگزاران است