اقامتگاه‌های کرمانشاه میزبان ۶۴ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر بودند

بیستون و طاق بستان، معبد آناهیتا، طاق گرا، گور دخمه اسحاق وند، تکایای بیگلربیگی و معاون الملک، بوستان کوهستان، بازار سنتی، سراب‌های نیلوفر، هرسین، صحنه، روانسر، غار قوری قلعه، غار پراو، کاروانسراهای شاه عباسی و ماهیدشت و آبشار پیران از مهم‌ترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری در استان کرمانشاه است.


اقامتگاه‌های کرمانشاه میزبان ۶۴ هزار گردشگر در تعطیلات عید فطر بودند

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در تعطیلات عید سعید فطر بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند، گفت: در این ایام بیش از ۶۴ هزار مسافر در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.


آیا این خبر مفید بود؟

او در خصوص میزان اقامت گردشگران در استان در این مدت هم گفت: جمعا ۶۴ هزار و ۲۲۲ نفر گردشگر در مراکز اقامتی رسمی همچون هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، میهانپذیرها، خانه مسافرها و اقامتگاه‌های بوم گردی، کمپ‌های شهرداری و مدارس اسکان پیدا کردند.

فرمانی در ادامه به تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در این ایام هم اشاره کرد و گفت: جمعا ۷۴ فقره بازدید نظارتی در این مدت انجام گرفت که با یک مورد تشویق و صدور تذکر برای ۱۰ مورد همراه بود.

به گزارش برنا؛ «داریوش فرمانی» روز دوشنبه  گفت: خوشبختانه در تعطیلات عید سعید فطر شاهد حضور پرشمار گردشگران در استان و شلوغی محوطه‌های گردشگری بودیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه ادامه داد: از ۲۹ فروردین‌ماه که سفرهای تعطیلات عید سعید فطر آغاز شد تا پایان روز سوم اردیبهشت‌ماه بیش از ۸۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه بازدید کردند.

بخوانید:  احداث ۶ چمن مصنوعی فوتبال در پلدختر





منبع

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه یادآورشد: مجموعه‌های تاق‌بستان و بیستون پر بازدیدترین مراکز تاریخی استان در این ایام بوده‌اند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف