اقدامات جهادی شرکت توزیع برق استان قزوین موجب پایداری شبکه شده است

به گزارش خبرنگار  اقتصادی برنا از قزوین؛ یوسف اینانلو معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در مراسم اقدام جهادی در شهرستان البرز گفت: این اقدام برای تعدیل بار خطوط فشار متوسط کوچار و راه آهن در مسیر روستاهای کمال آباد، کوچار، حسن آباد و شهر خاکعلی، برای افزایش قابلیت اطمینان اجرا می شود و چهار هزار مشترک از مزایای آن برخوردار می شوند.

انتهای پیام



منبع

بگفته اینانلو برای اجرای این اقدام جهادی ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی یادآورشد: این اقدامات فنی و جهادی با سیاست گذاری ها و تغییر رویکرد انجام شده و در شرایطی که در گذشته فقط رفع معایب خطوط انجام می شد اما امسال در روشنایی ها و حوزه اصلاح و بهینه سازی خطوط و تعدیل بار خطوط بحرانی هم اقدامات خوبی شده است‌ .

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارداشت: در اقدام جهادی امروز با احداث 1500 متر شبکه فشار متوسط ، بار خط کوچار که به بیش از شش مگاوات هم می رسید از طریق خط فشار متوسط راه آهن تعدیل می شود تا علاوه بر تعدیل بار، ضعف ولتاژ در انتهای خط در قسمتی از منطقه خاکعلی نیز برطرف شود.

اینانلو افزود: اقدام جهادی تقویت فیدر ۲۰ کیلو ولت کوچار و راه آهن ، با تبدیل شبکه تک مدار به دو مدار برق در منطقه کمال آباد و کوچار به منظور کاهش بار فیدر، کاهش خاموشی ها، پایداری شبکه، رفع ضعف ولتاژ، افزایش قدرت مانور و رضایتمندی مشترکین عملیاتی شده است.

بخوانید:  انتقام پرسپولیس پس از ۵۰۸ روز از تراکتور؟

وی افزود: در اجرای این اقدام جهادی به میزان ۱۵۰۰ متر طول شبکه تقویت شده و تعداد ۱۶ اکیپ عملیاتی، ۴۴ نیروی فنی، دو اکیپ نظارتی با ۹ نیروی انسانی، ۱۲ نیروی پشتیبان و ۱۷ دستگاه خودرو و ۷ دستگاه بالابر و یک دستگاه جرثقیل بکار گرفته شده است.

اینانلو گفت: این اقدام جهادی در شرکت توزیع نیروی برق استان نهادینه شده و با تاکید مدیرعامل در طول سال این کارها برای کاهش خاموشی انجام می شود.