اقدام اتحادیه اروپا علیه بنیاد شهید خنده دار است

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای دشمن نسبت به زمین خوردن اقتصاد ایران بر اثر این اقدامات گفت: چهل سال است که این‌ها می‌خواهند اقتصاد ایران را زمین بزنند و تا به امروز هیچ کاری نتوانسته‌اند انجام دهند. زمانی که کشور تازه انقلاب شده‌ای و مسلط به امور نبودیم، دشمن هیچ غلطی نتوانست انجام دهد و امروز که این همه پیشرفت در حوزه‌های متفاوت داشته‌ایم، هیچ غلطی نمی‌توانند انجام دهد.


آیا این خبر مفید بود؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: این اقدام نشان داد که دشمن همچنان ایثارگران را دشمن خود می‌داند و از اینکه نتوانسته‌اند از جامعه ایثارگری یار گیری کنند و آن‌ها را به میدان بیاورند، عصبانی هستند. این جریان بزرگ همچنان پای آرمان‌های خود ایستاده و از نظام و انقلاب خود دفاع و از امام نیز تبعیت می‌کند.

انتهای پیام/ 





به گزارش خبرگزاری برنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به اقدام اتحادیه اروپا علیه بنیاد شهید و امور ایثاگران و سپاه پاسداران اظهار کرد: این اقدام دولت‌هایی که تاریخ آن‌ها پر از خون و جنایت است، جای تعجب ندارد؛ قرن گذشته در طی ۲ جنگ ۸۰ میلیون نفر را کشتند که نزدیک به ۸۰ درصد کشته شدگان غیر نظامی بودند.


وی با بیان اینکه دولت‌هایی که کارشان جنایت و دفاع از جنایتکاران است، به وجود ظرفیت‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی قوی موجود در جامعه ایثارگری، نیروهای مسلح، سپاه، مجموعه‌های وابسته به نظام و.. ما کینه ورزی می‌کنند که جای تعجب ندارد گفت: هرچه بیشتر این کار را ادامه می‌دهند، ماهیت خود را به نمایش می‌گذارند.

بخوانید:  جلسه بررسی اقدامات برنامه و بودجه استان البرز

قاضی زاده: اقدام اتحادیه اروپا علیه بنیاد شهید خنده دار است





منبع

قاضی زاده هاشمی با اشاره به حمایت دشمن از حادثه هواپیمای اوکراینی ادامه داد: از سویی سنگ جان باختگان را به سینه می‌زنند و از سویی دیگر سازمانی که به این افراد خدمات می‌دهد را تحریم می‌کنند و یا درخواست تحریم می‌دهند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا در زمینه تامین دارو جامعه ایثارگری با مشکل مواجه نمی‌شویم افزود: همانطور که در گذشته نتوانستند برای ارائه خدمات حوزه ایثاگری مشکلی ایجاد کنند، در آینده هم نخواهند توانست.


|