برادران عالمیان شایسته حضور در المپیک پاریس هستند



جمیل لطف‌الله نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: ما قبل از اینکه نحوه انتخابی‌ها را مشخص کنیم، در جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه در فدراسیون به اینت نتیجه رسیدیم که نوشاد انتصاب شود و برای بقیه انتخابی برگزار شود. انتخابی هم با ۱۲ نفر دسته برتر و ۴ نفر دسته یکم انتخابی زده شد و در نهایت نیما عالمیان انتخاب شد.

وی افزود:مسابقات گزینشی المپیک سختی‌های خاص خودش را دارد و ما می‌دانیم در ازبکستان باید با چه رقیبان بزرگی بازی کنیم. تمام تمرکز ما روی موفقیت و اخذ سهمیه المپیک است و انشاالله این اتفاق بزرگ را رقم میزنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز درباره شرایط آماده سازی برادران عالمیان گفت: هفته بعد مسابقات عزبستان برگزار می‌شود و نوشاد عالمیان و امیر حسین هدایی اعزام می‌شوند. برای نیما عالمیان هم درخواست وایلد کارت کردیم که بتواند به این مسابقات مهم برسد.

وی ادامه داد: پس از آن به ایران برمیگردیم و دو سه روز استراحت می‌کنیم تا اردو را از سر بگیریم تا زمان اعزام به ازبکستان در اردو حضور خواهیم داشت. بازیکنان را در بهترین شرایط نگه میداریم تا آماده مسابقات بزرگ گزینشی المپیک آسیای میانه شوند. برادران عالمیان شایسته حضور در المپیک هستند و ما هم به آنها امید داریم.

لطف الله نسبی در پایان خاطرنشان کرد: نوشاد عالمیان از سه طریق گزینشی المپیک در آسیای میانه، سهمیه ششم آسیا و رنکینگ جهانی شانس دارد. نیما هم می‌تواند در همین ازبکستان کار را یکسره کند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به امید خدا نتایجی در خور شان تنیس روی میز ایران کسب کرده  در المپیک پاریس نماینده داشته باشیم.

بخوانید:  سهم زنان در تعاونی‌ها افزایش چشم‌گیری داشته است/ بنا داریم اتحادیه تعاونی‌های زنان را در استان‌های مختلف داشته باشیم

انتهای پیام/



منبع