بررسی ۲ بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند خبرآنلاین-بروکر آمارکتس

از مزایای این پلتفرم می‌توان به سهولت کارکردن به آن اشاره کرد. همچنین این پلتفرم امکان بارگذاری اندیکاتور و ربات معاملاتی را دارد که می‌تواند به معامله‌گران کمک کند. بنابراین برای ورود به بازار فارکس یادگیری این نرم افزار برای انجام معاملات ضروری است. بروکر آلپاری Alpari در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد و پس از گذشت ۲ ماه مشتریان شروع به معاملات در بازار فارکس کردند. پس از راه‌اندازی MetaTrader مشتریان خود را به این پلتفرم انتقال داد و با انجام این کار توانستد در سال‌های بعد مشتریان زیادی را جذب خودش کند. قبل از اینکه جشن ۱۰ سالگی خود را بگیرد، صندوق خیریه‌ای جهت پیشرفت کودکان دایر کرد.

بررسی ۲ بروکر فارکس که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند خبرآنلاین-بروکر آمارکتس سفارشات خود را در لایت فارکس با سرعت بالایی در اختیار خواهد داشت و این موضوع نیز می‌تواند تفاوت فاحشی میان آن با سایر بروکرهای مناسب برای کاربران ایرانی ایجاد نماید. FXTM البته به صورت رسمی در کشور قبرس تاسیس شده و رگولاتوری های این کشور را نیز دارا است. هر چند سابقه فعالیت FXTM نسبت به سایر بروکرهای همکار با کاربران ایرانی چندان بالا نیست اما با این حال در همین مدت کم توانسته مقبولیت مناسبی را در میان تریدرهای ایرانی کسب نماید.

ارائه روش های امن واریز و برداشت:

به منظور درک بهتر تفاوت میان شرکت های رگولاتوری با یکدیگر، تصویری از این دسته بندی برای برخی از مهمترین رگولاتورها قرار داده شده که آن ها را بر اساس میزان اعتبار در چهار رده مختلف به نمایش درآورده است. بنابراین با توجه به آنچه گفته شد، بروکرها به منظور ایجاد اطمینان و اعتماد بخشی به مشتریان خود، سعی در کسب تاییدیه از سوی سازمان های رگولاتوری معتبر خواهند داشت. چرا که این امر موجب جذب مشتریان بیشتر و درنتیجه افزایش سودآوری بروکر خواهد شد. پاسخ این دسته از سوالات را می توان در معیاری تحت عنوان تاییدیه سازمانی و یا رگولاتوری بررسی نمود.

بخوانید:  خرید تیشرت مردانه Y-3 مدل 29454

معنی کلمه بروکر

یکی دیگر از بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان فیبو گروپ است. این بروکر نیز شهرت خاصی میان کاربران ایرانی داشته و خیلی از تریدرهای ایرانی سابقه طولانی مدتی در استفاده از خدمات آن دارند. این بروکر از سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و در حال حاضر قدمت ارائه خدمات آن در بازار فارکس به بیش از ۲۳ سال می‌رسد. البته ارائه خدمات در بازار فارکس برای این بروکر تنها مختص کاربران ایرانی نیست و کاربران سایر کشورها نیز در حال استفاده از خدمات فیبوگروپ می‌باشند. یکی از بزرگ‌ترین مشخصه‌های بروکر فیبوگروپ این است که این بروکر در کشورهای بسیار زیادی شعبات خود را دایر کرده و از این نظر می‌توان اعتماد بیشتری نسبت به خدمات ورود به کابین شخصی امارکتس فیبوگروپ داشته باشید.

  • بنابراین نسبت به حفظ نمودن حقوق معامله گران توجه خاصی داشته و با دقت به اجرای قوانین مالی در تجارت فارکس نظارت می کند.
  • هر کدام از بروکر های همکار با کاربران ایرانی ممکن است در یک یا چند مورد از فاکتورهای معرفی شده در ادامه نقاط ضعفی داشته باشند.
  • همچنین اگر قصد ثبت نام در این بروکر را دارید میتوانید از مقاله زیر آموزش قدم به قدم ثبت نام و فعال سازی حساب را مشاهده کنید تا براحتی و بدون هیچ مشکلی فعالیت خود را در alpari شروع کنید.
  • به این ترتیب، معامله‌گران باید مطمئن شوند که نرم‌افزار یا پلتفرم کارگزاری دارای ابزارهای تحلیلی تکنیکی و بنیادی مورد نیاز آنها است.
  • از این رو بهتر است بروکری را انتخاب کنید که دارایی های قابل معامله بیشتری را داشته باشد.
بخوانید:  خمیر کاغذ چیست؟ انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی | سایت فرتاک نیوز

آکادمی مجیدی راد یکی از بزرگترین آموزشگاه های بازار فارکس در ایران بوده که از سالیان قبل با هدف افزایش سطح دانش معامله گران ایرانی در فارکس مشغول به کار است. هدف اصلی این آکادمی تربیت معامله گرانی در سطح بین المللی برای بازار فارکس می‌باشد. اصطلاحی جالب وجود دارد که بهترین و معتبرترین بروکرهای فارکس سخت گیر هستند و البته از رگوله های سخت گیری نیز برخوردارند. پس اگر هنگام ایجاد حساب و ثبت نام با سخت گیری زیادی مواجه نشدید و مراحل آن زیادی راحت بود، بیشتر از اعتبار و رگوله کارگزاری مربوطه اطمینان حاصل کنید. از این به بعد می توانید در انتخاب بروکرهای معتبر برای فعالیت معامله گری در کشورمان بیشتر دقت کنید. پس هر جا دیدید یک بروکر دو تا دامنه (دو تا سایت) دارد که یکی مخصوص برای همه خارجی ها از کشورهای مختلف است و دیگری فقط برای ایرانی ها، کمی به آن شک کنید.

۳۷)بروکر اینستا فارکس