برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است / میانگین تیمی خیبر بسیار جوان است / از فراز کمالوند راضی هستیم

او با بیان اینکه ورزشگاه تختی خرم آباد مشکلاتی دارد و فرسوده است ، تاکید کرد: ورزشگاه تختی خرم آباد مشکلات بسیاری دارد و مسئول برگزاری مسابقات لیگ در بازدید از این مجموعه معتقد بود که مورد تایید نیست و شرایط برای میزبانی لیگ برتر را ندارد و مشکلات باید اساسی برطرف شود.

او  با بیان اینکه امسال شرایط لیگ یک بسیار سخت تر از فصل گذشته است ، افزود: چهار پنج تیم امسال بودجه بسیار زیادی صرف خرید بازیکن و حضور در لیگ یک کرده اند و خیبر از حیث هزینه به جرات می توانم بگویم در جایگاه ششم هفتم قرار دارد و همین موضوع شرایط را برای سعود بسیار سخت می کند.

او  با بیان اینکه صعود به لیگ برتر نیازمند همایت همه جانبه مردم و مسئولین لرستان است ، گفت : تلاش و برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ برتر است اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.

عبدی  تصریح کرد : انتخاب و یا تغییر سرمربی تابع نتیجه تیمی است و اکنون از فراز کمالوند راضی هستیم و انتخاب بازیکنان به صورت کامل در اختیار سرمربی است و امسال میانگین تیمی بسیار جوان می‌باشد.

عبدی گفت: یکی از مشکلات باشگاه خیبر پروازهای خرم‌آباد است که در فصل گذشته با چالش روبرو شده بودیم و بسیاری از سفر به استان‌های دیگر با پرواز چارتر همراه بود.

مالک باشگاه خیبر خرم آباد تاکید کرد: تیم خیبر امسال به عنوان یک تیم خصوصی با تیم‌های پر هزینه با پشتوانه قوی، برای صعود رقابت می‌کند و امیدواریم بتوانیم با حمایت مردم بهترین نتیجه را بگیریم. برای صعود به لیگ برتر همه ارکان استان باید همدل باشند و از این خیبر حمایت کنند.

بخوانید:  استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان پیامی منتشر کرد
مالک باشگاه خیبر خرم آباد در تشریج چرایی تغییر مربیان در فصل گذشته ، یادآورشد : یک مسائلی وجود دارد که من در این جا نمی خواهم به آنها اشاره کنم اما در خصوص اینکه چرا در نیم فصل دوم اقدام به تغییر سرمبی کردیم واضح است که مر بوط به نتیجه های ضعیفی بود که بواسطه اردوی رشت و مصدومیت بازیکن بر تیم تحمیل شد و و ما در چهار بازی اول نیم فصل دوم فقط دو امتیاز گرفتیم .

او  بیان کرد: با فراز کمالوند به یک ثبات نسبی رسیدیم و حتی در بازی های انتهایی بردهای پیاپی کسب کردیم اما اختلاف ایجاد شده در ابتدای نیم فصل دوم و برخی نتایجی که بودار بود و ما مکررا در این زمینه به فدراسیون نیز مکاتبه کردیم باعث شد نتوانیم صعود کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

 

0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع مالک باشگاه خیبر خرم آباد بیان کرد:  ما در دو فصل گذشته به بهترین نحو ممکن کار کرده ایم  که یک فصل رتبه هفتم و فصل دوم در جایگاه چهارم قرار گرفته ایم و نشان داده ایم در مسیر درست حرکت کرده ایم.

مالک باشگاه‌ فرهنگی ورزشی خیبر گفت: برای احداث کمپ و آکادمی اختصاصی خیبر ۳ سال است در حال پیگیری هستیم اما هنوز هیچ اقدامی نشده و زمین مناسب پیدا نشده است. گاهی نه در حوزه مدیران بلکه در حوزه کارشناسان ادارات نگاه سختی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری  برنا از لرستان ؛ مسعود عبدی عصر جمعه در نشست خبری با خبرنگاران لرستان،  اظهار کرد:به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم اما برای این موضوع هیچ الزامی نداریم که کادرفنی و بازیکنان را تحت فشار قرار دهیم.

بخوانید:  خلق پول و کاهش ارزش ریال؛ عامل اصلی تورم
مالک باشگاه خیبر خرم آباد گفت: در لیگ یک بواسطه بی انگیزگی برخی تیم های میانه جدول و اینکه رقابت تنها بین چند تیم بالای جدول شکل می گیرد نتایجی رقم می خورد که باید بر آنها نظارت شود اما پیشنهاد مشخص ما این است که فدراسیون فوتبال بین تیم سوم جدول رده بندی لیگ یک و تیم چهاردهم لیگ برتر ایران بازی پلی آف بگذارد تا شاهد جذاب شدن لیگ یک و ایجاد انگیزه بین تیم های میانه جدول نیز باشیم.

او یادآورشد: استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان پیگیر کمک به این موضوع هستند و اگر زمین مناسب وجود داشته باشد ما آماده سرمایه‌گذاری در این زمینه هستیم. امیدوارم رسانه‌ها هم از این کار حمایت کنند تا یک میراث خوب برای این استان ایجاد شود.