بطری جادویی داشتم/ جو سن سیرو همانند دربی است

انتهای پیام 



منبع

وی ادامه داد: یک بطری جادو داشتیم که در بین دو نیمه تقسیم کردیم و توانستیم بازی را ببریم، منظورم بازیکنانی هستند که در بطری هستند، باید آن‌ها را تکان داد تا در زمین عملکرد خوبی داشته باشند و دیدیم که بعد از آن شهریار مغانلو ۲ گل به ثمر رسانید.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پیروزی با ارزش تیمش در مقابل ملوان در جریان رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی از احساسات زیادی برخوردار بود، ملوان نیمه اول خوبی داشت و جنب و جوش زیاد و شدت بالایی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد کارت زرد رامین رضاییان و محرومیت وی در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: فکر می‌کنم می‌تواند بازی کند و باید چک کنیم، از وضعیت بازی بعدی اطلاعی ندارم، همه بازی‌ها حساس هستند و فرق زیادی ندارد، شاید به دلیل تعداد هواداران متفاوت باشد، همه بازی‌ها را یکسان می‌دانم و فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی داشته باشد.

وی ادامه داد: بازی جو خوبی برای هواداران داشت، از بازیکنان بابت تحمل فشار در نیمه نخست و تمام کردن کار در نیمه دوم تشکر می‌کنم، همیشه وقتی می‌بریم خوشحال هستیم.

 

مورایس در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران گفت: عاشق این جو هستم، سال گذشته نیز این‌جا آمده بودم، جو مانند یک بازی دربی بود، عاشق شمال هستم؛ زیرا زیباست و مردمان فوق‌العاده‌ای دارد، بابت جو ورزشگاه‌های شمال خوشحال هستم.

 

 

بخوانید:  ماجرای قیمت گذاری دناپلاس از سوی شورای رقابت

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت چهره‌اش بعد از این پیروزی خاطرنشان کرد: من همیشه برای برد این‌طوری هستم، برد و باخت طبیعی است، همیشه در کنفرانس‌های بعد بازی به تیم حریف بابت باخت احترام می‌گذارم و صورت شادی نشان نمی‌دهم.