تفاهم نامه مدیریت هماهنگی ترویج و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین منعقد شد

تفاهم نامه‌ای با موضوع آموزش، ترویج و ارتقای دانش بخش کشاورزی بین مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین منعقد شد.


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ تفاهم نامه مدیریت هماهنگی ترویج و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین روز دوشنبه در حاشیه چهارمین همایش آموزشی و ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی با حضور احمد مستخدمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی و عباس رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی بخش کشاورزی منعقد شد.





منبع

بر اساس این تفاهم نامه قرار است انواع تولید محتوا، اجرای برنامه در بسترهای مختلف آموزشی و ترویجی، برگزاری‌ دوره‌های آموزشی‌ برای کارشناسان، بهره برداران، تولیدکنندگان، تشکل‌ها و بهره برداران بخش زراعی، باغی و دامی در راستای اصول مصرف کودهای ماکرو صورت پذیرد.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در سال جاری با هدف تحول در بخش کشاورزی دو تفاهم مهم با نظام دامپزشکی و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به امضاء رسانده است.


|

تفاهم نامه مدیریت هماهنگی ترویج و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین منعقد شد

مدت این تفاهم نامه از زمان انعقاد آن دو سال بوده (۱۴۰۴) و طرفین متعهد خواهند شد تا در راستای تعامل و همکاری بیشتر از تمامی امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی یکدیگر استفاده کنند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف