تمام‌قد پای کار پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم / آغاز ساخت مجموعه عظیم پتروپالایش بختیاری به زودی

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سیدصولت مرتضوی نماینده تام‌الاختیار رییس‌جمهور امروز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان اظهار کرد: کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که برای رفع بخشی از محرومیت در این منطقه با سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و البته مشارکت بخش خصوصی اجرا شد.



|





منبع

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان در خصوص مشکل عدم پرداخت اقساط و تامین نشدن پول برق و گاز شرکت اظهار کرد: قطعاً وظیفه ما پیگیری و حل مشکلات است؛ البته نباید پروژه به اینجا می‌رسید باید علل و عوامل بررسی شود اما در هرحال به هر طریقی باید مشکل حل شود. ما آمادگی داریم برای رفع مشکلات به صورت ماهانه جلسه برگزار کنیم و وزیر اقتصاد نیز برای این موضوع آمده است.

انتهای پیام/


تمام‌قد پای کار پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم

مرتضوی ادامه داد: ما تمام‌قد پای کار پتروشیمی مسجدسلیمان هستیم. در سفر دوم رییس‌جمهور، بر اساس پیگیری‌های انجام شده و کمک ویژه معاون اول، مقرر شد مجموعه پتروپالایش بختیاری تامین منابع و مطالعه های آن کامل شود و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز شود؛ این طرح، طرح بسیار بزرگی است و بالغ بر چهار میلیارد یورو منابع ارزی و ریالی نیاز دارد.


آیا این خبر مفید بود؟